مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفى موتورسیکلت برقی سارولیا Manx7

به گزارش موتورسيكلت نيوز، شرکت سارولیا (Sarolea)، یکی از اولین برندهای فعال در صنعت موتورسیکلت ‌سازی و درواقع، اولین شرکت موتورسیکلت سازی بلژیک است. این شرکت در سال ۱۸۵۰ در قالب کارخانه‌ی تولید اسلحه بنیان نهاده شد اما از سال ۱۹۸۲ در صنعت موتورسیکلت سازی ورود پیدا کرد. پس از چند دهه فعالیت، سرانجام در سال ۱۹۶۳ فعالیت این شرکت بلژیکی متوقف شد. اما در سال ۲۰۰۸، دو برادر دوقلوی بلژیکی نام سارولیا را احیاء کردند. شرکت براداران رابنز، در تولید موتورسیکلت‌های برقی پرقدرت مسابقه‌ای فعالیت می‌کند. محصولات سارولیای مدرن، کاملاً دست‌ساز و سفارشی ساخته می‌شوند که جدیدترین موتورسیکلت برقی این شرکت، با الهام از مدل‌ مسابقه‌ای برای تردد جاده‌ای طراحی شده است.

مدل جدید Manx7 بر پایه‌ی مدل مسابقه‌ای SP7 که در جاده‌های خطرناک جزیره‌ی من (Isle Of Man) عملکرد خود را اثبات کرده است، ساخته می‌شود. Manx7 به‌طور دقیق‌تر بر اساس مدل سال ۲۰۱۴ مدل مسابقه‌ای SP7 طراحی شده که این مورد در ظاهر آن هم پیدا است. Manx7 با هدف تولید یک موتورسیکلت برقی باشکوه اما ساده طراحی شده است؛ زیبایی سادگی این مدل در ابعاد، متریال استفاده شده در آن و خطوط غیرمنتظره بدنه کاملاً مشخص است. وسواس تیم مهندسی سارولیا در کاهش وزن، Manx7 را چابک و با فرمان‌پذیری دقیق همراه کرده است. هسته‌ی اصلی این مدل شاسی فیبرکربن کاملاً دست‌ساز بوده تا در کنار سیستم تعلیق عقب فیبرکربن، Manx7 موتورسیکلت برقی منحصربه‌فردی باشد. به‌لطف مهندسی بی‌نظیر و کمک‌فنرهای برند Ohlins در جلو و عقب، توزیع وزن موتورسیکلت قدرتمند سارولیا دقیقاً ۵۰/۵۰ است.

نويسنده: ميلاد زنگانه

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا