مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی «کابیرا هرمس 75» محصولی از یک تولیدکننده جدید موتورسیکلت برقی در هند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، استارتاپ موتورسیکلت برقی هندی، Kabira Mobility، اخیراً مجموعه‌ای از موتورسیکلت‌های برقی را برای افرادی که به‌دنبال ابزارهای تحرک شخصی مقرون به صرفه و کاربردی هستند، تولید کرده است.

حال این شرکت پیشنهاد دیگری را در صنعت اسکوتر برقی که به سرعت در حال ظهور است تولید کرده است که مناسب برای خدمات و پیک‌های تحویل کالا است. کابیرا هرمس 75 اولین اسکوتر برقی تحویل کالای پرسرعت این شرکت است. هرمس 75 دارای ویژگی‌های عملی زیادی است كه بارزترین آن محفظه بزرگ ذخیره‌سازی است كه در عقب اسكوتر قرار دارد. علاوه‌براین، شرکت کابیرا این محصول را در گزینه‌های باتری ثابت یا قابل تعویض ارائه می‌دهد.

باتری ثابت دارای برد ادعا شده 100 کیلومتر با یک بار شارژ است. از طرف دیگر، گزینه باتری قابل تعویض، با شارژ کامل، محدوده 120 کیلومتری را به سوارکار می‌دهد. یک باتری لیتیوم یونی 60 ولت 50 آمپر ساعتی موتور الکتریکی را تأمین می‌کند. این باتری جمع و جور فقط در مدت چهار ساعت کاملاً شارژ می‌شود. کابیرا هرمس 75 حداکثر قدرت 4000 وات تولید می‌کند که در حدود 5.6 اسب بخار قدرت است.

کابیرا هرمس 75 ، مشابه موتورسیکلت بنزینی، حداکثر سرعت خود را به 80 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به چرخ‌های 12 اینچی جلو و عقب و همچنین ترمزهای دیسکی جلو و عقب همراه با سیستم ترمز همزمان سازی دوگانه (DDSBS) و همچنین یک برنامه موبایل برای اتصال تلفن‌های هوشمند بلوتوث‌دار از طریق صفحه ابزار کاملاً دیجیتالی اسکوتر اشاره کرد.

مدیرعامل کابیرا در بیانیه‌ای گزارش شده توسط HT Auto اظهار داشت:

کابیرا موبیلیتی با چشم‌انداز دولت هند در زمینه ایجاد تحرک سبز برای همه هماهنگ است.

هزینه عملیاتی و نگهداری پایین آن را برای موتورسواران به انتخابی مناسب تبدیل خواهد کرد.

احتمالا اسکوتر برقی جدید کابیرا هرمس 75 از ماه ژوئن سال جاری به نمایشگاه‌ها راه پیدا کند. انتظار می‌رود اسکوتر با قیمت ارزان معادل 1،190 دلار آمریکا عرضه شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا