مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شوک باجاج به بازار موتورسیکلت برقی هند/ فروش مجدد چتاک از امروز

به گزارش موتورسیکلت نیوز، پیش‌بینی می‌شود باجاج در طی هفته دوباره رزروها برای چتاک را بازگشایی کند و انتظار میرود تعداد زیادی رزرو را انجام دهد.

قابل ذکر است که معرفی مجدد این موتورسیکلت برقی فقط برای مدت زمان محدودی انجام می‌شود. در حال حاضر، باجاج هنوز قیمت جدید اسکوتر را اعلام نکرده است.

سال گذشته، باجاج به‌دلیل عملکرد ضعیف فروش، این محصول را دیگر تولید نکرد. اما، افزایش تدریجی قیمت سوخت باعث افزایش محبوبیت اسکوترهای برقی شده است.

چتاک دارای یک موتور الکتریکی 4.1 کیلووات و در حدود 5.5 اسب بخار قدرت دارد و 16 نیوتن متر گشتاور ایجاد می‌کند.

چتاک دارای دو حالت سواری است که یک مدل اکو با یک بار شارژ 95 کیلومتر برد دارد و برای کسانی که به‌دنبال سواری اسپرت‌تری هستند، مدل اسپرت برد 85 کیلومتری را ارائه می‌دهد. باجاج ادعا می‌کند که پنج ساعت زمان شارژ است.

چتاک با دوچرخ‌هایی مانند Ather 450X و TVS i-Qube که توانایی خود را در بازار در حال رشد سریع اسکوترهای برقی ثابت کرده‌اند رقابت می‌کند.

این اسکوتر برقی دارای ضمانت سه ساله یا 50 هزار کیلومتر بسیار جذاب است. چتاک می‌تواند فقط در مدت یک ساعت به 25 درصد دوباره پر شود در حالیکه صفر تا 100 درصد شارژ پنج ساعت طول می کشد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا