مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دوچرخ الکتریکی جدید CyberX با طرحی جدید

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محصول CyberX توسط Xion Bike مستقر در سن دیگو ساخته شده و از یک موتور میان رده 5000 وات (6.7 اسب بخار) بهره می‌برد.

یک باتری 72 ولت و 32 آمپر ساعت حداکثر برد 100 مایل (160 کیلومتر) را ارائه می‌دهد. اما ظاهرا این با کمک پدال است. بسته 2.3 کیلووات ساعتی با برد 50 مایل و سرعت 50 مایل در ساعت به‌نظر خیالی می‌رسد. بنابراین، با دیدن آن باور خواهیم کرد. حتی اگر درجه برد کمی خوش بینانه باشد، دوچرخ هنوز هم دارای بسیاری از ویژگی‌های جالب است.

Xion CyberX دارای سیستم تعلیق کامل، ترمزهای دیسکی هیدرولیک، لاستیک موتورسیکلت، قاب روکش دار، صندلی بلند برای دو نفر و حداکثر ظرفیت 500 پوند (227 کیلوگرم) است.

حتی در سه اندازه متناسب با موتورسوارهای مختلف در دسترس است (150 تا 200 سانتی متر).

این دوچرخ همچنین دارای پانل‌های برش لیزری با نور LED در دو طرف است که می‌تواند در طی مراحل سفارش با هزینه اضافی سفارشی شود. حتی می‌توانید رنگ و صندلی دوچرخه را نیز سفارشی کنید.

Xion می گوید CyberX ساخت ایالات متحده است و بنیانگذار این شرکت علی هوروز است. این دوچرخه احتمالاً ترکیبی از قطعات با منبع جهانی است. از جمله بسیاری از قطعات ایالات متحده، با مونتاژ نهایی که در ایالات متحده انجام می شود.

آیا دوچرخه برقی است یا موتورسیکلت برقی؟
هر دو یا هیچ کدام؟ واقعی ترین تعریف از این وسیله یک موپد برقی است.

اما Xion با ارائه حالت “Street” که قدرت را به 750 وات و سرعت را به 28 مایل در ساعت (45 کیلومتر در ساعت) محدود می‌کند، CyberX را به‌عنوان دوچرخه برقی طبقه‌بندی می‌کند که نیازی به مجوز ندارد.

آن‌ها حتی تا آنجا پیش می‌روند که می‌گویند به لطف طبقه‌بندی دوچرخه الکتریکی، CyberX برای مسیرهای دوچرخه‌سواری کوهستان مجاز است.

در مقایسه با سایر دوچرخه‌های برقی خاکی یا موپدهای الکتریکی، CyberX با قیمت قیمت 3 هزار و 699 دلار در واقع کاملا مقرون به صرفه است.

همچنین با روشنایی زیاد در اطراف دوچرخه، مطمئناً دیدن آن در شب آسان است.

در طول روز، ترکیبی از سرعت بالا و باتری بزرگ، امکانات زیادی را برای مسافران فراهم می‌کند.

و حتی این دوچرخه دارای VIN و گواهی مبدا سازنده است که باید به رانندگان اجازه دهد در صورت لزوم آن را به‌عنوان موتورسیکلت یا موتورگازی در کشور خود ثبت کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا