مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت برقی جدید چینی با فناوری‌های پیشرفته و صندلی مخصوص کودک

به گزارش موتورسیکلت نیوز، جدیدترین مدل شرکت Segway که Ninebot A30C نام دارد، به تازگی همراه با ویژگی‌ها و فناوری‌های پیشرفته و قیمت 350 دلار آمریکا (آر.ام‌.بی2,299) روانه بازار شد. این محصول ظاهری مشابه موتورهای الکتریکی گذشته Ninebot مانند مدل C80 دارد.

موتورسیکلت کوچک الکتریکی دارای یک صندلی تک برای یک نفر است، اما به نظر می‌رسد لوازم جانبی و صندلی کودک در جلو و عقب دارد.

یک باتری لیتیوم یونی 48 ولت و 12 آمپر ساعتی 576 وات ظرفیت را ارائه می‌دهد که طبق ادعای شرکت برای 40 کیلومتر (برد 25 مایل) کافی است.

با توجه به اینکه Ninebot A30C به‌عنوان یک وسیله حمل‌ونقل کاملاً شهری به بازار عرضه می‌شود، احتمالاً این محدوده برای اکثر موتورسواران کافی است.

حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت (15.5 مایل در ساعت) حداکثر مجاز قانونی برای دوچرخه‌های برقی در چین است و صحبت از دوچرخ‌های برقی، دقیقاً همان چیزی است که A30C C از نظر فنی صحبت می‌کند.

این محصول از رکاب‌های کاربردی برخوردار است که آن را به‌عنوان دوچرخه الکترونیکی واجد شرایط می‌کند و بنابراین به موتورسواران اجازه می‌دهد بدون هیچ‌گونه گواهینامه رانندگی اضافی از ماشین یا موتورسیکلت، آن را اداره کنند.

این طرح حتی اگر از نظر فنی دوچرخه‌ای برقی باشد، سواران را ترغیب می‌کند که از استراحت پا و عرشه سبک اسکوتر برای استراحت به پاهای خود استفاده کنند. اگر باتری قبل از رسیدن یک موتورسوار به خانه تمام شود، احتمالاً هنوز می‌توان از پدال‌ها برای حرکت A30C با سرعت کم استفاده کرد.

موتورسیکلت 54 کیلوگرمی (119 پوند) ممکن است ارزان قیمت باشد، اما در واقع برخی اجزای بسیار جالب را در خود جای داده است.

این موتورسیکلت علاوه بر ترمز و طراحی جالب دارای کارت NFC برای باز کردن قفل و استارت زدن بدون کلید است. همچنین محافظت از رمز عبور برای امکان اشتراک گذاری کلید الکترونیکی با دوستان دارد و به روزرسانی‌های بیش از حدی که می‌توانند از طریق یک برنامه تلفن هوشمند نظارت و گزارش دهند. پیش‌بینی می‌شود Ninebot A30C با مدل های A40 و A65 دنبال شود. در حال حاضر موتورسیکلت الکتریکی فقط در چین موجود است. اما Ninebot معمولاً چندین ماه بعد از تولید این نسخه‌های چینی را به آمریکا و اروپا می‌فرستد.

این دقیقاً همان اتفاقی است که در مورد آخرین موتورسیکلت برقی فوق العاده مقرون به صرفه ارائه شده توسط Ninebot رخ داده است که با محدودیت سرعت بالاتر برای مشتریان آمریکایی معرفی شد.

اگر روند ادامه یابد، این احتمال وجود دارد که در اواخر امسال این موتورسیکلت‌های کوچک برقی آسیایی را در اطراف خیابان های نیویورک یا پاریس ببینیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا