مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هوندا حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی ایکما 2021 ایتالیا را تایید کرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، از لحاظ تاریخی، این نمایشگاه سالانه تجاری به‌عنوان صفحه پرتاب موتورسیکلت‌های جدید و به روز عمل می‌کرد. به‌دلیل محدودیت‌ها و تعطیلی‌های مربوط به کرونا، OEMها برای معرفی مدل‌های جدید در سال 2020 به سیستم عامل‌های دیجیتال متوسل شدند و این موضوع منجر به ایجاد موج تیزرهای ویدیویی و ارائه‌های پخش جریان مستقیم در فصل گذشته شد.

اما ظاهرا قرار است که در سال 2021، ایکما (EICMA) به جایگاه واقعی خود در اکوسیستم موتورسیکلت باز گردد. اما قطعا بدون تغییر نخواهد بود.

سازمان‌دهندگان تاریخ نمایشگاه را برای 23 تا 28 نوامبر 2021 قرار داده‌اند (23 و 24 ویژه رسانه‌ها و تجار است).

بی‌ام‌و اخیراً از همه نمایشگاه‌ها به مدت نامحدود خارج شده است. با این حال، ایکما در حال تلاش است. هوندا در حال حاضر حضور خود را تأیید کرده و رویال انفیلد اهداف خود را تأیید کرده است.

آرون گوپال، رئیس تجارت بین‌الملل رویال انفیلد، گفت:

ما در رویال انفیلد خوشحالیم که بخشی از ایکما 2021 هستیم و از این فرصت فوق‌العاده هیجان زده هستیم. تا با جامعه موتورسیکلت ارتباط گسترده‌تر برقرار کنیم.

البته 2021 یک سال محوری برای رویال انفیلد است. زیرا 120 سالگی را جشن می‌گیرد. بنابراین، ما مشتاقانه منتظریم که این رویداد مهم را با بیشترین امنیت و هرچه بیشتر با شما به اشتراک بگذاریم.

مطمئناً، ویروس تا زمان شیوع ایکما از بین نخواهد رفت. اما سازمان‌دهندگان امیدوارند که تاریخ‌های اواخر ماه نوامبر، تلاش بیشتری برای واکسیناسیون بخرند.

حدود شش ماه از شروع این رویداد سالانه فرصت است و منتظر خواهیم بود که ببینیم بالاخره آیا هوندا، رویال انفیلد و سایر OEMهای دیگر برای شرکت در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین قرار ملاقات در صنعت موتورسیکلت و دوچرخه جهان مشخص شد/ مسئولان نمایشگاه ایکما ایتالیا تصمیم خود را برای سال ۲۰۲۱ گرفتند

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا