مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معادلات «پولاریس» و «زیرو» به هم ریخت/ سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری BRP کانادا برای برقی کردن هر یک از محصولات خود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هرچند که این شرکت برای تحقق این برنامه وعده 5 ساله داده است. اما، شروع دیدن مدل‌های برقی بی‌آرپی در بازار پنج سال کامل طول نمی‌کشد. زیرا، این شرکت اعلام کرد که اولین وسیله‌نقلیه الکتریکی آن تا دو سال آینده آماده خواهد شد.

رئیس و مدیرعامل BRP، گفت:

ما امروز بسیار هیجان‌زده‌ایم که از جزئیات بیشتر برنامه خود برای ارائه محصولات شکل‌دهنده به بازار رونمایی می‌کنیم که با ارائه گزینه‌های جدید الکتریکی، تجربه مصرف‌کننده را افزایش می‌دهد. ما از دانش مهندسی و قابلیت‌های نوآوری خود استفاده می‌کنیم تا بهترین استراتژی را برای تولید محصولات با انرژی الکتریکی تعریف کنیم.

بی‌آرپی به‌عنوان بخشی از روند توسعه پلت‌فرم وسایل‌نقلیه الکتریکی خود، رویکردی دوجانبه را در پیش گرفته است.

توسعه اجزای انرژی از جمله باتری و شارژر در مرکز توسعه وسایل‌نقلیه الکتریکی این شرکت واقع در کانادا متمرکز شده است. این بخش همچنین ادغام اجزای اصلی را در وسایل‌نقلیه کنترل خواهد کرد.

همچنین پیشرانه به‌طور جداگانه در تاسیسات “BRP’s Gunskirchen”، اتریش در حال توسعه است.

قابل ذکر است که بی‌آرپی پس از خرید دارایی‌های آلتا، یک شرکت خوش‌نام دوچرخ برقی الکتریکی در کالیفرنیا که در سال 2019 درهای خود را در میان مشکلات مالی بست، با تولید داخلی باتری‌های Rotax و تشکیل واحد تحویل نیرو شروع به جهش کرده است.

طبق گفته برنارد گای، معاون ارشد استراتژی جهانی محصول، ساختار توسعه‌ای که توسط بی‌آرپی به کار گرفته شده است باید به شرکت توانایی طراحی بالاتری بدهد:

ما با ایجاد گام‌هایی در دنیای برقی، ایجاد مرکز تخصصی EV خود را به وجد می‌آوریم. متخصصان تیم EV ما چابکی یک محیط راه‌اندازی را احساس می‌کنند و از منابع مالی بی‌آرپی و تجهیزات پیشرفته برای طراحی فناوری داخلی ما بهره‌مند می‌شوند.

پس از خرید دارایی‌های آلتا در سال 2019، شرکت بی‌آرپی ابتدا برنامه‌ای را برای چندین مدل وسیله‌نقلیه الکتریکی اعلام کرد. در این اطلاعیه تصاویر مفهومی جت اسکی برقی، اسنومبیل، موتورسیکلت، اسکوتر، تریک و سایر وسایل‌نقلیه برقی وجود داشت.

این توسعه می‌تواند به بی‌آرپی کمک کند تا با شرکت‌های قدرتمند رقیب مانند Polaris (که پس از ایجاد مشارکت با Zero Motorcycles، از یوتی‌وی الکتریکی جدیدی برای ترکیب فناوری وسایل‌نقلیه الکتریکی اخیر در مدل‌های مختلف پولاریس، رونمایی کرد)، از UTV جدید الکتریکی خود رونمایی کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Electrek
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا