مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

من گزینه مجمع بودم، نه گزینه وزارت ورزش!

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مازیار ناظمی پس از انتخاب شدن به عنوان رییس جدید فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، گفت: امروز خانواده بزرگ اتومبیلرانی و موتورسواری این افتخار را به من داد تا به‌عنوان رییس فدراسیون و یک‌ همکار انجام وظیفه کنم. این فدراسیون همگانی و ملی‌ است که در ابعاد اجتماعی، همگانی، قهرمانی و… فعالیت دارد. در بخش کاهش سوانح رانندگی و گردشگری نیز این فدراسیون فعالیت دارد و ما علاقه داریم با وزارت میراث فرهنگی و کانون جهانگردی نیز هم‌گرایی داشته باشیم.

او افزود: نیاز به زیرساخت داریم. دستور ۱۰ پیست را از  وزیر ورزش گرفته‌ایم. عقب‌ماندگی‌های جدی در این فدراسیون حس می‌شود که نیاز به همکاری دارد. نگاهی به حوزه بین‌المللی نیز داریم و دوره‌های آنلاین در گزاره‌های اهداف ماست.

ناظمی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم، کار بزرگی کرده‌ایم. حوزه رسانه‌ای این رشته نیز بسیار جذاب است و تفاهم‌نامه‌هایی نیز برای جذب اسپانسرینگ با شبکه‌های صداوسیما انجام داده‌ایم.

وی در پایان درباره اظهارات برخی از نامزدها مبنی بر این که وی گزینه وزارت ورزش بوده و با لابی به این سمت انتخاب شده است، گفت: همه نامزدها را دعوت به همکاری کرده‌ام. لابی و گفت‌وگو بخشی از انتخابات است و ناگزیر است. از آن‌ها در آینده فدراسیون استفاده می‌کنیم. هر فردی که پیروز می‌شود می گویند گزینه وزارت بوده است. من گزینه مجمع بودم، اگر گزینه وزارت ورزش بودم، همان دور اول انتخابات تمام می‌شد.

بیشتر بخوانید:

وزارت ورزش حتما بر عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نظارت خواهد کرد

معاون وزارت ورزش در حال لابی برای رای به کاندیدای پرحاشیه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مشخص شد

گزارش اولیه از برگزاری انتخابات فدراسیون موتورسواری در ۱۶ اسفند/ ندا مطلبی انصراف داد

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا