مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون وزارت ورزش در حال لابی برای رای به کاندیدای پرحاشیه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از میزان، انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در شرایطی روز شانزدهم اسفند برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد این انتخابات با حواشی و چالش‌های زیادی همراه باشد. در چند روز اخیر یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان با روسای هیئت‌های استانی تماس‌هایی داشته و از آنها خواسته به یکی از کاندیداهای فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری رای دهند.

مهدی‌ علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در صحبت‌هایی که چند روز پیش داشت عنوان کرد که رقابت نزدیکی بین کاندیداهای فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری خواهد بود. با توجه به این اظهارنظر به نظر می‌رسد علی‌نژاد از اتفاقاتی که پیرامون انتخابات این فدراسیون رخ داده بی‌خبر است؛ اما حالا که این موضوع مشخص شده می‌توان امیدوار بود که وی اجازه ندهد فضای انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ناسالم باشد و جلوی اقدامات این معاون وزارت ورزش را بگیرد.

نکته جالب اینکه کاندیدایی مورد حمایت معاون وزارت ورزش قرار گرفته که در طول چند ماه گذشته شائبه‌هایی در خصوص فعالیت‌هایش ایجاد شده بود. حال باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد و این کاندیدای پرحاشیه می‌تواند با حمایت معاون وزارت ورزش، ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری را بر عهده بگیرد یا خیر.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا