مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اعلام تعداد موتورسیکلت‌های موجود در کرمانشاه

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ فضل الله شیری روز یکشنبه در کارگروه استانی شرایط اضطراری آلودگی هوا در سرسرای شهدای دولت استانداری بیان داشت: ۵۳۵ هزار خودرو و ۱۱۹ هزار موتورسیکلت با پلاک کرمانشاه در استان داریم.

او همچنین از تردد ۲۷ هزار وسیله نقلیه عمومی مسافربری و باربری در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۹ هزار ۹۵۰ تاکسی در شهر کرمانشاه تردد می کنند که ۵۷ درصد آنها بالای ۱۰ سال سن دارند و این به معنای فرسودگی آنهاست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه در ادامه اشاره ای نیز به وضعیت اتوبوس های شهری داشت و گفت: از ۲۲۱ اتوبوس شهری ۷۳ درصد معادل ۱۶۱ دستگاه فرسوده بازسازی شده اند.

شیری افزود: بسیاری از این اتوبوس های فرسوده متعلق به شهرداری مشهد هستند که به کرمانشاه آورده شده اند و قابلیت شماره گذاری ندارند.

در این جلسه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز گفت: شهرداری پولی برای خرید اتوبوس نو ندارد و برای بازسازی همین ها با مشکلات فراوان اعتباری از سازمان مدیریت گرفتیم.

یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان در کلانشهر کرمانشاه زندگی می کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا