مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بلاتکلیفی در فدراسیون موتورسواری

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بیشتر از یک سال از اتمام دوره قانونی ریاست در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری می‌گذرد با این حال و با وجود ثبت نام کاندیداها هنوز تکلیف انتخابات این فدراسیون مشخص نشده و همچنان دوره سرپرستی در این فدراسیون برقرار است.

محمود صیدانلو رئیس پیشین فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری بود. بهمن ماه گذشته و با اتمام دوره چهارساله ریاست وی، مازیار ناظمی به عنوان سرپرست برای این فدراسیون منصوب شد. اما ورود وی به انتخابات باعث شد وزارت ورزش سرپرست جدیدی را برای اهالی موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب کند.

شهرزاد کیانی با تجربه ۱۲ سال دبیر کلی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی، دومین سرپرستی بود که برای این فدراسیون منصوب شد. حکم سرپرستی کیانی، شهریور ماه صادر شد و تا آخر ماه اعتبار داشت چرا که در این ماه به خاطر بروز برخی مسائل و عدم برگزاری انتخابات، سرپرست دیگری امور فدراسیون را برعهده گرفت.

محمدرضا مقصودلو سومین سرپرست منصوب برای فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بود که از آذرماه مدیریت خود در این فدراسیون را آغاز کرد و مشخص نیست تا چه زمان این مسئولیت را عهده دار خواهد بود به خصوص اینکه وزارت ورزش هنوز در رابطه با برگزاری مجمع انتخاباتی اقدامی انجام نداده است.

انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در حالی نامشخص است که ثبت نام کاندیداهای این فدراسیون انجام شده و پرونده کاندیداها تا مرحله تأیید در مراجع ذیصلاح هم پیش رفته است. جواد برات، مهرداد همتیان، عزیز تراز، محمود صیدانلو، ندا مطلبی و مازیار ناظمی ۶ کاندیدایی هستند که از مجموع ۱۲ متقاضی ریاست در فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری موفق شدند، تأییدیه صلاحیت مدیریت خود را از کمیسیون تطبیق وزارت ورزش بگیرند. پرونده این کاندیداها جهت اعلام صلاحیت قطعی برای مراجع ذیصلاح ارسال شده اما برخی ابهامات در این مرحله و عدم اعلام آرای قطعی باعث شده پروسه انتخاباتی به تعیین تاریخ مجمع نرسد.

این در حالی است که طبق ماده ۱۴ آیین نامه نحوه انتخابات رئیس، در صورتی که به هر علتی بعد از گذشت شش ماه از ثبت نام کاندیداها، انتخابات به سرانجام نرسد، لازم است نام نویسی از کاندیداها مجدد انجام شود. البته اینکه با توجه به نام نویسی کاندیداهای فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری در بازه زمانی ۴ تا ۱۹ شهریورماه، هنوز یک ماه به زمان مقرر ۶ ماهه برای تجدید نام نویسی کاندیداها باقی مانده اما با توجه به چگونگی پروسه طی شده، احتمال اینکه این موضوع یعنی نام نویسی دوباره از کاندیداها به قطعیت برسد، بعید نیست. همانگونه که سرانجام انتخاباتی فدراسیون شطرنج هم در نهایت به این مرحله کشیده شد.

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طی ماه‌های گذشته به خاطر مسائل مطرح پیرامون ورود موتورهای سنگین با حاشیه‌های زیادی مواجه شد. اما مشخص نیست که چرا با وجود این شرایط، وزارت ورزش نسبت به تسریع روند انتخاباتی در این فدراسیون اقدامی نداشته است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا