مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برای خرید موتورسیکلت برقی جایزه نمی‌دهیم

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان گفت: بعضی افراد پیشنهاد می‌کنند برای اینکه مردم به سمت خرید موتورسیکلت‌های برقی بیایند باید به آن‌ها جایزه داد. ازاین‌رو، اعلام می‌کنم تا زمانی که زیرساخت‌های مناسب آماده نشود و کیفیت و قیمت محصولات برقی تناسب پیدا نکند جایزه دادن یک عمل نادرست است.

مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت افزود: موتورسیکلت‌های برقی که امروز در بازار می‌بینید قطعا نسبت به چند سال گذشته بهبود پیدا کرده‌اند ولی اکثر این وسایل‌نقلیه هنوز به کیفیت مناسب نرسیده‌اند و از همه مهم‌تر بسترها و زیرساخت‌های شهری آن آماده نیست. پس در نتیجه اگر حتی شرکت «تسلا»، موتورسیکلت برقی تولید کند و به ایران بفرستد در این صورت هم سرمایه مردم به هدر می‌رود.

وی عنوان کرد: با توجه به نکات بالا اجبار تولید موتورسیکلت برقی توسط مونتاژکنندگان موتورسیکلت ظلم به مردم و شرکت‌ها است.

نژادیان تاکید کرد: با توجه به چنین شرایطی و با عنایت به وضعیت باتری این موتورسیکلت‌ها هرگونه تشویق مردم به خرید چنین محصولاتی غیراخلاقی و خلاف مصلحت مصرف‌کنندگان است.

مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت اظهار کرد: سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا نیز ماه گذشته ضمن اعلام حمایت از موتورسیکلت برقی رسما عنوان کرد که زیرساخت‌های لازم برای تولید موتورسیکلت‌های برقی وجود ندارد و به تشریح موانع و مشکلات آن پرداخت که قابل توجه است.

برای مطالعه خبر سردار هادیانفر درباره موتورسیکلت‌های برقی اینجا را کلیک کنید.

در نهایت نژادیان پیشنهاد داد: اگر مشکل یک عده آلودگی هواست، پس بهتر است به فکر معاینه فنی و اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده باشند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا