مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مانور «موتورسواران خوب» در معابر پرتردد و حادثه‌خیز تهران

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مجتبی دانشور از برگزاری مانور «موتورسواران خوب» در معابر پرتردد و حادثه‌خیز پایتخت خبر داد و اظهار کرد: پویش «موتورسواران خوب» به همت اداره‌کل آموزش‌های شهروندی و با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور تهران بزرگ، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از 26 آذر ماه همزمان با روز ایمنی و حمل و نقل، کار خود را آغاز کرده و با پیش‌بینی مجموعه‌ای از برنامه‌های تیلیغی – رسانه‌ای، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات هنری – فرهنگی، مانورهای آموزشی-ترویجی و… در سطح مناطق 22 گانۀ شهر تهران در حال برگزاری است.

وی افزود: در این پویش، بر آسیب‌های رفتاری موتورسواران تمرکز شده و تلاش شده تا با طراحی و اجرای پیام‌های تبلیغی، با لحنی ایجابی، صمیمی و اثرگذار و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای موتورسواران و خانواده‌های ایشان، بر تغییر رفتارهای پرخطر موتورسواران، اثر گذاشته شود.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه مانور موتورسواران خوب، در حدود 20 نقطه از معابر و خیابان‌های 9 منطقه از شهر تهران که دارای بیشترین تردد روزانۀ موتورسیکلت یا بیشترین تصادفات با موتور هستند، برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این مانور با همکاری پلیس راهور و معاونت‌های ترافیک مناطق، برنامه‌های متنوع فرهنگی-آموزشی برای موتورسواران در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسیرهای منتخب این مانور در مناطق 2، 4، 6، 8، 11، 15، 16، 17 و 19 که مطابق با آمار پلیس راهور تهران بزرگ، دارای بیشترین تردد موتورسواران و همچنین سوانح آنهاست، به منظور اثرگذاری بیشتر بر موتورسواران انتخاب شده است. برنامه‌های مختلفی مانند اجرای گروه‌های هنری، برپایی غرفه‌های آموزشی، پخش فیلم و کلیپ‌های آموزشی، اهدای هدایا به موتورسواران خوب، توزیع و پخش بروشور و سی‌دی آموزشی، از جمله برنامه‌های این مانورها خواهد بود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا