مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی یک مینی موتورسیکلت جدید و قدرتمند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، خبرنگار electrek نوشت: من بیش از یک سال است که تروموکس را دنبال می کنم. در نوامبر گذشته، غرفه آنها در گوشه ای از نمایشگاه موتورسیکلت ایکما 2019 میلان قرار داشت که به طور تصادفی آن را دیدم و من بلافاصله علاقه‌مند به مینی موتورسیکلت برقی آنها شدم.

بله، من می دانم که به نظر می رسد یک اسباب بازی است. اما تروموکس مینو (Tromox Mino) یک موتورسیکلت الکتریکی قدرتمند و کوچک است.

استارت آپ مستقر در هانگزو چین با همکاری یک شرکت طراحی ایتالیایی ظاهر این دوچرخ را توسعه داده است. سپس آنها بیش از 30 نقطه سخت اضافه کردند تا مینوی فوق العاده قابل تنظیم باشد.

نسخه فعلی این دوچرخ از موتور 2.5 کیلوواتی استفاده می کند و دارای چهار گزینه مختلف باتری 60 ولت با ظرفیت 2.3 کیلووات ساعت، 1.9 کیلووات ساعت 1.6 کیلووات ساعت و 1.3 کیلووات ساعت است. همچنین آنها ادعا می كنند كه این دوچرخ‌ها حداكثر برد 118 كیلومتر (73 مایل) دارند.

اگرچه اینها ماشین های سریعی نیستند و بنابراین فقط برای سواری شهری طراحی شده اند، اما از تجهیزات بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

عملکرد مینو با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند برای کاربر قابل تغییر است و همچنین این شرکت در حال کار بر روی ایجاد کنترل کننده جدید داخلی است تا گزینه های سفارشی سازی بیشتری را نیز ارائه دهد.

آنها سال گذشته را در ساخت شبکه توزیع بین المللی خود صرف کرده اند در حالی که قبلاً در چین فروش داشته اند. (به صورت محلی و همچنین از طریق پلتفرم های آنلاین محصولات خود را می فروشند).

آنها همچنین توزیع کنندگان را در چندین کشور در سراسر اتحادیه اروپا و آسیا مشخص کرده اند. انتظار می رود فروش مستقر در اتحادیه اروپا در بهار 2021 آغاز شود.

تروموکس قصد دارد به گسترش دامنه بین المللی خود به کشورهای دیگر ادامه دهد.

البته اگر مینو برای شما خیلی کوچک به نظر می رسد، این شرکت در حال حاضر در حال توسعه یک موتورسیکلت برقی بزرگ تر است که برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) طراحی شده است. این دوچرخ در مرحله شکل گیری با خاک رس است و ملودی به ما می گوید که آنها باید آماده باشند تا اوایل سال آینده این مدل را فاش کنند.

فقط فکر کنید: به جای یک ماشین بزرگ، شما می توانید یک موتورسیکلت الکتریکی شهری داشته باشید تا از ترافیکرها شوید، از هزینه پارکینگ صرف نظر کنید و تمام مسیر کار خود را لبخند بزنید. وقتی به خانه می آیید تقریباً فضایی را اشغال نمی کند. ساکنان آپارتمان ها به معنای واقعی کلمه می توانند آن را درست در آسانسور بچرخانند و در اتاق نشیمن خود پارک کنند (البته باتری آن نیز قابل جدا شدن است).

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Electrek
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا