مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۵۰ درصد تصادفات جرحی و فوتی تهران مربوط به موتورسواران

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ محمد رازقی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از معضلات شهر تهران در حال حاضر تردد بدون ضابطه موتورسیکلت سواران می‌باشد که متأسفانه تخلفاتی چون عبور از خطوط ویژه، عبور از چراغ قرمز و عبور از محل‌های ممنوع و یکطرفه از سوی موتورسواران را شاهد هستیم.

وی گفت: بیش از سه میلیون موتورسیکلت در شهر تهران تردد می‌کنند که اکثر موتورسیکلت‌های کشور در شهر تهران تردد می‌نمایند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برابر قوانین و مقررات تکالیفی که برای رانندگان خودروها مشخص شده برای موتورسواران هم قابل اجراست و کسی که از موتورسیکلت استفاده می‌نماید می‌بایست کلیه قوانین و مقررات عبور و مرور را رعایت کند که متأسفانه در حال حاضر بدین صورت نیست و ما شاهد تخلفات برخی موتورسواران هستیم.

رازقی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ نیز در قالب طرح جامع ساماندهی تردد موتورسیکلت به صورت ویژه طرح برخورد با موتورسواران متخلف را در دستور کار قرار داده و اقدامات خود را از جمله بحث فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های لازم به این عزیزان و اقدامات عملیاتی همچون اعمال قانون و انتقال به پارکینگ و شرکت راکبین موتورسوار در کلاس‌های آموزشی را مد نظر قرار داده است.

وی ادامه داد: متأسفانه ۵۰ درصد از تصادفات جرحی و فوتی ما در شهر تهران مربوط به موتورسیکلت سواران است که آمار بسیار بالایی است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از راکبین موتورسیکلت خواست همواره از کلاه ایمنی استاندارد استفاده نموده و از تردد در خطوط ویژه و محل‌های ممنوع مانند تونل‌ها جدا خودداری نمایند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا