مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از مپنا انتظار بیشتری بود/ موتورسیکلت مپنا از لحاظ ظاهری حرفه‌ای و زیبا نیست

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول نشریه صنعت موتورسیکلت گفت: هنوز اطلاعات فنی کافی از موتورسیکلت تولید شده توسط مپنا منتشر نشده است ولی این محصول از لحاظ ظاهری اصلا برای مصرف‌کنندگان جذابیت نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: ظاهرا قطعات بدنه این موتورسیکلت به غیر از زیر مخزن سوخت ترکیبی از لوازم یدکی موجود در بازار بوده که تهیه و مونتاژ شده است. اما، با این حال باید منتظر ماند و قوای محرکه آن را بررسی کرد تا ببینیم چه تحول و خلاقیتی را در تولید موتور برقی داشته‌اند.

نژادیان افزود: البته تولید و داخلی‌سازی اکثر قطعات موتورسیکلت‌ها در ایران مقرون به‌ صرفه نیست ولی طی چند سال گذشته، بعضی دانشگاه‌ها از لحاظ طراحی موتورسیکلت برقی با همه محدودیت‌های مالی خود بسیار حرفه‌‌ای‌تر و زیباتر عمل کرده‌اند.

موتورسیکلت

وی عنوان کرد: با توجه به تولید محصولات و تجهیزات عظیم توسط این شرکت در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت حمل و نقل ریلی، صنعت نیرو و صنعت نفت و گاز، بهتر بود از این موتورسیکلت رونمایی نمی‌شد. زیرا، توقع جامعه از چنین شرکت معظمی بسیار بیشتر است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز امروز مدیرعامل گروه صنعتی مپنا در آیین رونمایی از این موتورسیکلت گفت: موتورسیکلت برقی شرکت پارس ژنراتور با به کارگیری فناوری موتور محرک درون‌چرخ (in-wheel drive) طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

مپنا تولید موتورسیکلت را آغاز کرد

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا