مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ترخیص ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی تا امروز

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی اظهار کرد: بین ۶ ماه تا ۱۰ سال از توقیف موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها می‌گذرد که این مسأله به دلایل مختلفی از جمله تخلفات راکبین موتورسیکلت‌ها و یا به دلیل موضوعاتی در حوزه انتظامی و آگاهی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: ۵۶ درصد از این موتورسیکلت‌ها مربوط به بخش انتظامی هستند، یعنی یا مسروقه، رها شده، بلاصاحب یا درگیر پرونده بوده و به عنوان ابزار ارتکاب جرم از آن‌ها استفاده شده است که در پارکینگ‌ها متوقف شده‌اند و مابقی آن‌ها نیز مربوط به تخلفات راهور هستند.

سردار هادیانفر افزود: ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی که مشمول ترخیص می‌شدند در مدت اجرای این طرح از پارکینگ‌های کل کشور ترخیص شدند، پایان اجرای این طرح ۱۷ دی ماه است، اما به دلیل تعطیلات دو هفته‌ای که داشتیم با دستور فرمانده ناجا ممکن است این زمان بیشتر شود.

وی ادامه داد: دفاتر پلیس+۱۰ و راهنمایی و رانندگی‌ و پارکینگ‌ها در سراسر کشور فعال هستند و هیچ منعی برای ترخیص موتورسیکلت‌ها وجود ندارد. فرمانده ناجا هم برای ۵۶ درصدی که به بخش انتظامی مربوط هستند، دستور تسریع در رسیدگی به پرونده را داده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا