فعال شدن ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت ویژه بهورزان دانشگاه علوم پزشکی لرستان

معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت ویژه بهورزان دانشگاه علوم پزشکی در استان فعال شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر علی فرهادی بیان کرد: در راستای تجهیز و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل مراکز بهداشتی به خصوص خانه‌های بهداشت سراسر استان جهت ارائه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم اقدام به خرید ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت ۲۰۰ و ۱۵۰ سی سی
برابر تفاهنامه شماره ۱۱۱/۱۴۰۲/۶۰۲۵ فی مابین وزارت بهداشت و درمان و آموزش و مصوبات هیأت امنای دانشگاه و دستور ریاست محترم دانشگاه شده است.

وی با بیان اینکه پس از تشریفات قانونی و انعقاد قرارداد تحویل موتورسیکلت های خریداری شده در انبار ستاد دانشگاه توسط مدیریت پشتیبانی و اداره‌ امور قراردادهای دانشگاه در حال انجام است، ادامه داد: این موتورسیکلت ها به منظور خدمات رسانی هر چه گشترده تر در خانه های بهداشت تمام مناطق صعب العبور استان توزیع و فعال می شود.

فرهادی با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی درمانی طی امسال در سطح استان گفت: تجهیزات ام آر آی بیمارستان الشتر تامین و آماده بهره برداری شده و ام آر آی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد نیز در حال نصب است.

وی افزود: دستگاه شتاب دهنده رادیو تراپی از محل منابع ارز دولتی وارد استان و آماده نصب شده است و دستگاه دوم شتاب دهنده رادیو تراپی وارد چرخه درمان استان می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اجرا و تکمیل طرح های بهداشتی و درمانی کارنامه درخشانی داشته است اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام رها شده بودند و بخشی از آنها نیز طرح های جدید هستند که طی ۲ سال اخیر احداث و تکمیل شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۷۰ طرح بهداشتی درمانی در این استان بامساحت ۱۶۶ هزار مترمربع در حال ساخت است.

وی بیان کرد: این طرح های بهداشتی درمانی با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان در حال اجرا هستند و این در حالیست که امسال ۶۵ طرح نیز بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح ها نیاز استان را به خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت تا حدود زیادی برطرف می کند اظهار داشت: از مجموع طرح های بهداشتی درمانی استان سه طرح بیمارستانی بزرگ با مساحت ۸۷ هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال احداث هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح بیمارستانی نیایش در شهرستان خرم آباد بیان کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال انجام است که امسال با تخصیص یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار روند پر سرعتی را در پیش گرفته و از ابتدای آغاز این طرح تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است که تا سال ۱۴۰۴ بهره برداری خواهد شد.

پایان پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا