در آينده نزديك خريد و فروش موتورسيكلت و لوازم یدکی بيشتر اينترنتى خواهد شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، امروزه سايت‌هايى مانند (ديجى كالا) در ايران و يا (على بابا) در كشور چين، همه نوع كالايى را به صورت مجازى مى‌فروشند. ازاین‌رو، در آينده نزديك در ایران نیز به خاطر: اجاره بالاى فروشگاه‌هاى تجارى، خواب سرمايه در ملك تجارى، بالا بودن قيمت ملك تجارى، ترافيك شهرها و كمبود جاى پارك در شهرها و… پيش‌بينى مى‌شود در آينده، ملك‌هاى تجارى فقط در حد چند نمايشگاه مركزى (متعلق به شركت‌ها) براى نمايش محصولات خود باقى بمانند و فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی از جمله برای موتورسیکلت ایجاد و گسترش یابد!

حال همان‌طور که ملاحظه کردید با ورود (اسنپ) در ايران و (اوبر) در كشورهاى غربى، چه شوكى به صنف آژانس‌ها و تاكسى‌ها وارد شد! حال چیزی که جوانان فعال در صنعت موتورسیکلت باید به آن توجه بیشتری داشته باشند، این است که بعضى اتفاق‌ها و تغييرها تدريجى پيش مى‌آيد و بعضى تغييرات خيلى سريع رخ مى‌دهد. ازاین‌رو، صنعت موتورسیکلت نياز به هوشیاری بیشتر، خلاقيت‌ها و نوآورى‌هاي جدید دارد كه با فكر، انگيزه و همت جوانان امروزى قابل دستيابى است! همچنين مناسب است كه پيشكسوتان نيز با تجربه و سرمايه خود به‌خاطر فرزندان، نسل‌هاى آينده، مسئوليت اجتماعى و حتى آينده خودشان از فكرهاى نو حمايت كنند!

درنتيجه نیاز است فعالان صنعت موتورسیکلت تا دير نشده، روش‌های نوین بازاریابی و فروش را فرا گرفته و از امروز به فکر پایگاه‌های مجازی برای کسب‌و‌کار خود باشند.

خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا