سید علی عبداللهی: 2 مرکز معاینه فنی جی و شفق برای موتور سیکلت‌ها در اصفهان مجهز شد

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: دو مرکز معاینه فنی جی و شفق برای ارائه خدمات فنی به موتور سیکلتها به‌زودی تجهیز شده و خدمات معاینه فنی را به موتور سیکلت‌سواران ارائه می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از موج، سیدعلی عبداللهی گفت: راه‌اندازی یک مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سبک و موتورسیکلت در محدوده زینبیه و یک مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در خیابان امام‌خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین دو مرکز معاینه فنی جی و شفق برای ارائه خدمات فنی به موتور سیکلت‌ها به‌زودی تجهیز می‌شود.

عبداللهی از فعالیت سامانه نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی اصفهان به نشانی Fani.hamlebar.com خبر داد و اظهار کرد: سه مرکز «شفق»، «ارغوانیه» و «جی» تحت پوشش این سامانه فعالیت می‌کنند.

به گفته او، از مزایای این سامانه جلوگیری از اتلاف وقت و مدیریت زمان از سوی شهروندان در هنگام دریافت خدمات معاینه فنی خودرو است.

هزینه معاینه فنی خودروهای سبک ۴۷ هزار تومان است

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه پراکندگی مراکز معاینه فنی در سطح شهر از اهداف و برنامه‌های آینده سازمان حمل‌ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری است، تصریح کرد: به طور متوسط ۲۱ درصد از خودروها، دارای نقص و عیوب فنی هستند که پس از تشخیص عیوب در مراکز معاینه فنی، خودروها به واحدهای تعمیراتی ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر هزینه معاینه فنی خودروهای سبک ۴۷ هزار تومان و خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین ۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان است و خودروهای دارای نقص فنی تا ۱۵ روز مهلت رفع عیب و مراجعه مجدد را دارند.

عبداللهی با بیان اینکه از سال ۸۰ برای نخستین بار مراکز معاینه فنی به صورت غیر مکانیزه و از سال ۸۶ نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی در شهر اصفهان راه‌اندازی شد، اضافه کرد: مراکز معاینه فنی «جی»، «تاکسیرانی»، «راهور» و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در ساعات اداری و مراکز معاینه فنی «شفق»، «ارغوانیه»، «آتشگاه» و «بهار» در دو نوبت صبح و عصر به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

پایان پیام/

منبع
موج

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا