مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سید علی عبداللهی: 2 مرکز معاینه فنی جی و شفق برای موتور سیکلت‌ها در اصفهان مجهز شد

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: دو مرکز معاینه فنی جی و شفق برای ارائه خدمات فنی به موتور سیکلتها به‌زودی تجهیز شده و خدمات معاینه فنی را به موتور سیکلت‌سواران ارائه می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از موج، سیدعلی عبداللهی گفت: راه‌اندازی یک مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سبک و موتورسیکلت در محدوده زینبیه و یک مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در خیابان امام‌خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین دو مرکز معاینه فنی جی و شفق برای ارائه خدمات فنی به موتور سیکلت‌ها به‌زودی تجهیز می‌شود.

عبداللهی از فعالیت سامانه نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی اصفهان به نشانی Fani.hamlebar.com خبر داد و اظهار کرد: سه مرکز «شفق»، «ارغوانیه» و «جی» تحت پوشش این سامانه فعالیت می‌کنند.

به گفته او، از مزایای این سامانه جلوگیری از اتلاف وقت و مدیریت زمان از سوی شهروندان در هنگام دریافت خدمات معاینه فنی خودرو است.

هزینه معاینه فنی خودروهای سبک ۴۷ هزار تومان است

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه پراکندگی مراکز معاینه فنی در سطح شهر از اهداف و برنامه‌های آینده سازمان حمل‌ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری است، تصریح کرد: به طور متوسط ۲۱ درصد از خودروها، دارای نقص و عیوب فنی هستند که پس از تشخیص عیوب در مراکز معاینه فنی، خودروها به واحدهای تعمیراتی ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر هزینه معاینه فنی خودروهای سبک ۴۷ هزار تومان و خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین ۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان است و خودروهای دارای نقص فنی تا ۱۵ روز مهلت رفع عیب و مراجعه مجدد را دارند.

عبداللهی با بیان اینکه از سال ۸۰ برای نخستین بار مراکز معاینه فنی به صورت غیر مکانیزه و از سال ۸۶ نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی در شهر اصفهان راه‌اندازی شد، اضافه کرد: مراکز معاینه فنی «جی»، «تاکسیرانی»، «راهور» و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در ساعات اداری و مراکز معاینه فنی «شفق»، «ارغوانیه»، «آتشگاه» و «بهار» در دو نوبت صبح و عصر به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
موج
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا