علی قائمی: مردم عمده‌ترین بهره‌برداران از موتورسیکلت‌های برقی هستند

رئیس کمیته هوشمند سازی حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: عمده‌ترین بهره‌بردار از موتورسیکلت‌های برقی مردم هستند و شهرداری باید شرایط استفاده از آن را فراهم کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، علی قائمی، امروز، _دوشنبه، سی خردادماه_ در بازدید از شرکت خودروسازی بهمن با تاکید بر ضرورت استفاده از حمل و نقل پاک در شهر تهران و استفاده از تکنولوژی‌های نوین مانند موتورهای برقی برای مقابله با آلودگی هوا، اظهار کرد: عوامل متعدد مانند فرهنگ‌سازی، ایستگاه شارژ، تجهیزات، هزینه تمام شده، ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم آوردن تجهیزات با قیمت مناسب در استقبال شهروندان از این طرح، تأثیر به‌سزایی دارد.

وی با اشاره بر نیاز حمایت شهرداری، دولت و بانک‌ها از خودروسازان و ورود موتورسیکلت برقی به چرخه حمل و نقل شهری ادامه داد: مناطق پر تردد بازار، مولوی، شوش و منطقه ۱۲، که در آن تراکم موتور سیکلت زیاد است، باید در اولویت قرار گیرند.

رئیس هوشمند سازی کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: چون عمده‌ترین بهره‌بردار از موتور سیکلت های برقی مردم هستند، بنابراین شهرداری باید شرایطی را فراهم کند که مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موتور برقی به صورت عمده هزینه تمام شده این محصول است، باطری با طول عمر کافی، مدت زمان شارژ و ایستگاه‌های شارژ نیز از دیگر مشکلات مطروحه است.

به گزارش ایمنا، آلودگی هوا و ترافیک سنگین از مشکلاتی است که در طی سالیان متمادی شهرهای ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و پایتخت هم از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین استفاده از خودروها و تاکسی‌های فرسوده آلودگی و ترافیک را افزایش می‌دهد، اما استفاده از موتور سیکلت های برقی می‌تواند در کم شدن این معضلات کمک‌کننده باشد.

پایان پیام/

منبع
ایمنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا