نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت در ماسال افتتاح شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ماسال: آشنایی موتورسواران با قوانین راهنمایی و رانندگی را از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، پلیس راهنمایی و رانندگی ماسال در مراسم افتتاح اولین آموزشگاه موتورسیکلت در این شهرستان با اشاره به رفت و آمد بدون گواهینامه بخشی از موتورسواران گفت: با راه اندازی این مرکز و آموزش صحیح به موتورسواران قطعا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات با موتورسیکلت خواهیم بود.

سرگرد علی محمدی آشنایی موتورسواران با قوانین راهنمایی و رانندگی را از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز بیان کرد و افزود: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران بخش اعظمی از تصادفات و تلفات جانی متاثر از این سوانح کاهش خواهد یافت.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در دوره‌های آموزشی این مرکز، و گذراندن آموزش‌های تئوری و عملی و موفقیت در آزمون، گواهینامه موتورسیکلت را از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ماسال دریافت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ماسال با اشاره به اینکه این آموزشگاه را که بخش خصوصی در زمینی وسعت ۳۰۰مترمربع و یک پیست آموزشی و آزمون به مساحت ۲۰۰۰مترمربع تاسیس کرده است گفت: برای ۶ ایجاد اشتغال شد.

دادستان ماسال نیز در این مراسم گفت: با افتتاح آموزشگاه موتورسیکلت در شهرستان ماسال این ظرفیت برای شهرستانهای مجاور وجود دارد که در کلاس‌های این آموزشگاه شرکت کنند.

امیرعلی بهدادی افزود: همه اشخاصی که گواهینامه ندارند بستر خوبی فراهم شده است که در کلاس‌های این آموزشگاه راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت شرکت کنند.

وی گفت: دستگاه قضایی در شهرستان می‌تواند برای افرادی که مرتکب جرم شده و فاقد گواهینامه است از ظرفیت جایگزین حبس به صورت معرفی افراد به آموزشگاه استفاده کند تا شاهد راهنمایی رانندگی و کاهش تصادفات و در نتیجه تلفات جانی و خسارات مالی باشیم.

پایان پیام/

منبع
صداوسیما

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا