درباره تلاش بانوان موتورسوار اصفهانی برای کسب سکوهای مسابقات کشوری

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: بانوان اصفهانی قطعاً در بخش‌های ریس و کراس در کلاس های حرفه‌ای و اماتور دارای سکو هستند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا پیکانپور نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان، درباره شرکت بانوان در مسابقات موتورسواری گفت: ما در بخش موتور کراس قطعاً در دو کلاس حرفه ای و آماتور دارای سکو هستیم و امیدوارم سکوهای ما کمتر ازدو افتخار آفرینی نباشد زیرا اصفهان در بخش موتورکراس بانوان بسیار پیشرفته است.

او اضافه کرد: اصفهان برای اولین بار در مسابقات ریس شرکت می‌کند و امیدوارم در کلاس ۱۲۵ سی سی دارای سکو باشیم.

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در خصوص شرکت کننده ها خاطرنشان کرد: در بخش کراس خانم ها فهیمه نعمت الهی به عنوان بانوی دعوت شده به مسابقات برون کشوری و قهرمان سال ۹۸ و زهره نعل شکن دارای مقام سوم و چهارم سال ۹۸ از جمله شرکت کنندگان خواهند بود.

پیکانپور ادامه داد: همچنین معتمدی، برهانی، نوربخش و ادیب که برای اولین بار در مسابقات کراس حضور دارند نیز از شرکت کنندگان این دوره از مسابقات هستند.

او  گفت: در بخش ریس معتمدی، علیپور و مختارزاده شرکت کنندگان ما برای اولین دوره حضور اصفهان در این مسابقات هستند.

نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در خصوص محل مسابقات تصریح کرد: مسابقات ریس در پیست آزادی تهران و مسابقه کراس احتمالا در پیست شهر آباده برگزار می‌شود.

پیکانپور درباره مشکلات این رشته گفت: از جمله مشکلاتی که موتورسواران با آن رو به رو هستند هزینه و طریقهٔ حمل و نقل موتورها است؛ با کمک هیات و صدور مجوز برای ورزشکاران، این موضوع مرتفع خواهد شد.

او در پایان با توجه به شرایط موتور سواری اصفهان اذعان کرد: به دلیل مشکلاتی که قبلا در برگزاری مسابقات موتورسواری بانوان در بعضی استان‌ها وجود داشت مسابقات لغو می‌شد و  همین امر اصفهان را از کسب  سکوهای بیشتر دور کرد.

پایان پیام/

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا