سرهنگ محمد رازقی: در شهر تهران بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت وجود دارد

معاون عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طرح‌هایی نظیر طرح موتوریار باعث شده تا تخلفات موتور سیکلت‌ها کاهش پیدا کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از آنا، سرهنگ محمد رازقی در همایش مهندسی و ایمنی ترافیک که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: در شهر تهران روزانه ۲۰ میلیون سفر انجام می‌شود و روزانه نزدیک به ۱۷۰۰ تصادف رخ می‌دهد.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در شهر تهران بیش از ۴ میلیون موتور سیکلت وجود دارد، گفت: ۶۶۰ مورد تقاطع هوشمند در شهر تهران داریم و در ۶ ماه اخیر ۵۸۳ تصادف فوتی و ۸۹۸ تصادف جرحی داشتیم.

وی گفت: طرح‌هایی نظیر طرح موتوریار باعث شده تا تخلفات موتور سیکلت‌ها کاهش پیدا کند، همچنین در بسیاری از معابر و بزرگراه‌ها چراغ روشنایی وجود ندارد.

رازقی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما پیگیری و رفع نقاط حادثه‌خیز است گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاری، در تصادفات تأثیرگذار است و باید اصلاح شوند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: ۱۹۷ نقطه حادثه‌خیز در ۶ ماه گذشته ایمن‌سازی شده و در زمینه روان‌سازی ترافیک نیز، اقدامات خوبی صورت گرفته و گره ۱۰۴ نقطه رفع شده است.

پایان پیام/

منبع
آنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا