معرفی نفرات برتر نخستین مسابقات موتورسواری کوهستان منطقه آزاد ارس

نخستین دوره مسابقات موتورسواری کوهستان شمالغرب کشور در محدوده شهرستان خداآفرین منطقه آزاد ارس برگزار شد و نفرات برتر در سه کلاس مشخص شدند.

 به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، رییس هیئت اتومبیل رانی و موتور سواری منطقه آزاد ارس روز جمعه اعلام کرد: دوره نخست این مسابقات با حضور ۵۰  موتورسوارحرفه ای از ۶ استان آذربایجان شرقی ، غربی ، اردبیل ، زنجان ، قزوین و کردستان  به میزبانی منطقه آزاد ارس در محدوده روستای کریشان خداافرین برگزار شد .

علی تهموزی افزود: این مسابقات در سه کلاس برگزار شد که در کلاس ۴۵۰ کراس ، حمیدرضا یوسفی و محسن ربیعی هر ۲ از قزوین اول و دوم شدند و حمید مجیدی از منطقه آزاد ارس سوم شد. 

وی افزود: در کلاس ۲۵۰ اندرو ( شیب زنی حرفه ای )  حسام خوئینی ، علیرضا بیات و پارسا افرا هر سه از قزوین به ترتیب زودتر از دیگران از خط پایان عبور کردند. 

وی ادامه داد: درکلاس ۴۵۰ اندرو ، مهران عسگری و حسین احمدی هر ۲ از قزوین اول و دوم شدند و محمد گل محمدی از تبریز در جایگاه سوم ایستاد.

تهموزی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های بعدی این مسابقات به صورت کشوری و بین المللی در حال انجام است.

پایان پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا