ارسال نامه به دادستان کل کشور جهت اصلاح برخی دستورالعمل‌های گذشته برای موتورهای سنگین

مازیار ناظمی با ارسال نام‌ ای به محمد جعفر منتظری درخواست کرد برای سامان‌دهی و اصلاح برخی دستورالعمل‌های گذشته، اقدامات کارشناسی مجدد صورت گیرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا، در نامه مازیار ناظمی آمده است: از حضرت‌عالی به‌عنوان دادستان کل کشور که همواره مشوق و همراه ورزشکاران و جوانان هستید، استدعا دارم به درخواست منطبق بر قانون و رعایت دستورالعمل‌های اجرایی نهادهای مسئول این قهرمانان و جوانان عنایت فرموده و در صورت صلاحدید به معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور ابلاغ فرمایید در این بخش یاری‌رسان و اصلاح‌گر مشکلات بر جای مانده از سال‌های گذشته باشند. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از دادستان کل کشور درخواست کرد به‌منظور جلوگیری از قاچاق گسترده موتورهای سنگین و سودجویی عده‌ای از علاقمندی جوانان به این رشته، برای سامان‌دهی و اصلاح برخی دستورالعمل‌های گذشته، اقدامات کارشناسی مجدد صورت گیرد.

یادآور می‌شود ظرف روزهای گذشته جمعی از ورزشکارانی که به‌صورت قانونی و از مسیر فدراسیون و هیات‌های استانی از موتورهای بالای ۲۵۰ سی‌سی استفاده می‌کنند، برای حل مشکلات تردد و سایر موارد این بخش از دادستان کل کشور تقاضای مساعدت کردند.

پایان پیام/

منبع
برنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا