مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قیمت بعضی از دوچرخه‌ها از موتورسیکلت‌ها سبقت گرفتند

مدیر اجرایی اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان گفت‌: گرانی لوازم ساخت، بهای بعضی دوچرخه‌ها را در بازار تا معادل قیمت یک خودرو تولید سال ۹۸ و ۹۹ رسانده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از اصفهان امروز، محمد مهدی پیمان مدیر اجرایی اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان  ، گفت: در حال حاضر دو شرکت آلمانی و تایوانی دوچرخه‌های لوکس از قبیل دوچرخه کوهستانی، برقی، کورسی و شهری را در بازار اصفهان عرضه می‌کنند.

او افزود: قیمت این دسته از دوچرخه‌ها بالا و متغیر است و لوازم ساخت آن‌ها بهای بعضی از این نوع دوچرخه‌ها را تا معادل یک خودرو تولید سال ۹۸ و ۹۹ رسانده است.

مدیر اجرایی اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان با اشاره به اینکه در کشور، دیگر دوچرخه تولید نمی‌شود گفت: محصولات مابقی تولیدکنندگان دوچرخه لوکس به علت تحریم وارد نمی‌شوند.

پیمان ادامه داد: دوچرخه‌های ایرانی از تنوع بالایی برخوردارند، ولی تولید کنندگان داخلی با در نظر گرفتن شرایط نابسامان اقتصادی تنها محصولات مقرون به صرفه را روانه بازار می‌کند.

او خاطرنشان کرد: قیمت دوچرخه توسط واردکنندگان آن قیمت گذاری می‌شود و اگر فروشندگان، قیمت دوچرخه را برخلاف قیمت تعیین شده بفروشند توسط واحد‌های بازرسی و اتاق اصناف شناسایی و اعمال قانون می‌شوند.

مدیر اجرایی اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت در پایان عنوان کرد: علی رغم این که قدرت خرید مردم پایین آمده است، اما همچنان فروش‌دوچرخه بالا و شهروندان استقبال خوبی از دوچرخه می‌کنند که طرح بفرمایید دوچرخه که شهرداری اصفهان اجرا کرد نیز مزید بر علت شد.

پیمان گفت: آلودگی هوا، ترافیک، شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی همه دست به دست هم داده‌اند تا تعداد دوچرخه سواران در اصفهان افزایش یابد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
اصفهان امروز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا