مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طرح ‌ترخیص موتورسیکلت ‌های توقیفی در دامغان ‌آغاز می‌شود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ سیدرضا علوی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برابر دستورالعمل صادر شده از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور ساماندهی و تسهیل در خدمت رسانی و جلوگیری از ضرر و زیان به اموال شهروندان، طرح ترخیص موتورسیکلت های موجود در پارکینگ دامغان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ترخیص موتورسیکلت‌ها با شرایط ویژه از تاریخ ۱۷ آبان به مدت ابلاغی ۲ ماه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود. 

علوی بیان کرد: مالک یا نماینده قانونی و یا متصرف حین توقیف که مشخصات نامبرده در رسید پارکینگ ثبت شده باشد، می‌توانند با در دست داشتن کارت، اصل و کپی سند مالکیت(برگه سبز)، سند کارخانه و برگه عدم خلافی به منظور ترخیص موتورسیکلت خود به پلیس راهور شهرستان مراجعه کنند. 

وی اضافه کرد: مالکان موتور سیکلت دارای شکایت قضایی و تصادفی باید پس از رفع موانع برای ترخیص مراجعه کنند.

علوی تصریح کرد: در راستای این طرح تنها موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۸ توقیف و در پارکینگ ها نگهداری می‌شوند، رسوبی تلقی می‌شود.

فرمانده انتظامی دامغان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، ۶۲۰ موتورسیکلت و ۲۲۹ خودرو به دلیل ایجاد مزاحمت، عدم رعایت قوانین و مقررات و ایجاد آلودگی صوتی در این شهرستان توقیف شده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا