مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی چهارمحال و بختیاری

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ایرج حسین‌پور امروز در شهرکرد، گفت: به مناسبت اعیاد مبارک، تسهیلات ویژه‌ای برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های سطح استان در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تکریم و خدمات‌رسانی به هم استانی‌های گرامی در آستانه اعیاد مبارک پیش رو، فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد از مورخ 17 آبان به مدت 2 ماه نسبت به ترخیص کلیه موتورسیکلت‌های متوقف شده در پارکینگ‌های استان اقدام کند.

وی افزود: در اجرای این طرح، موتورسیکلت‌هایی که از ابتدای سال 98 به قبل در پارکینگ می‌باشند و دارای اسناد مالکیت بوده و موانع ترخیص از جمله دستور قضایی یا تصادفات دارای پرونده مفتوح در محاکم قضایی نداشته باشند، با شرایط ویژه از جمله تقسیط جریمه‌ها، تسهیل در خصوص افراد فاقد گواهینامه و بیمه‌نامه شخص ثالث قابل ترخیص هستند.

حسین‌پور یادآور شد: بدیهی است در صورت عدم مراجعه مالکین محترم پس از مدت تعیین شده، موتورسیکلت‌ها به منظور مزایده در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: هم استانی‌های گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از دفاتر پلیس+10 در مرکز استان و ستادهای ترخیص پلیس راهور در شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا