مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۲۲ هزار دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ‌های استان مرکزی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، « بهروز اکرمی» عصر چهارشنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در اراک افزود بیش از ۹۰ درصد از موتورسیکلت‌های موجود در پارکینگ‌های استان  چندین سال است که بلاتکلیف مانده و قابل برگشت به چرخه ترافیک نیست و باید اسقاط شوند.

وی ادامه داد: این وسایل نقلیه دوچرخ مدت‌های زیادی است که هیچ مراجعه‌ای بابت ترخیص آن‌ها نشده چرا که هزینه نگهداری پارکینگ‌ها بیشتر از ارزش موتورسیکلت‌ها است اما با این وجود، فراخوانی در این راستا اعلام می‌شود.  

وی گفت: تا زمانیک‌ه اختلاف قیمت در کالاها وجود داشته باشد، قاچاق انجام می‌شود و نمی‌توان آن را انکار کرد و اگر راهکارهای قانونی برای مردم سخت و پیچیده باشد، راه غیرقانونمی انتخاب می‌شود که نیاز است در این خصوص  تدابیر ویژه اندیشیده شود.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مرکزی نیز در این نشست گفت: شمار انبوه موتورسیکلت و خودرو در پارکینگ‌های استان مرکزی نیازمند مدیریت و رسیدگی است و باید از شرایط کنونی خارج شود.

حجت‌الاسلام «حسین انارکی» افزود: بیش از ۲۰ هزار دستگاه متورسیکلت و حجم قابل توجهی  خودور در پارکینگ‌های استان مرکزی وجود دارد که بیشتر مشکلات مربوط به موتورسیکلت‌های بلاصاحب است.

وی بیان کرد: اگر وسایل نقلیه‌ای که در پارکینگ‌ها خاک می‌خورند، قابل واگذاری است باید اقدام لازم در این راستا صرت بگیرد درغیراین صورت اسقاط شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا