مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

باید با مورتورسیکلت ها و مولد‌های آلایندگی هوا برخورد اثرگذاری داشته باشیم

به گزارش موتورسيكلت نيوز، آقای انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کاهش آلودگی هوا، افزود: ما هر سال در شش ماهه دوم سال جلسات منظمی در بحث کاهش آلودگی هوا برگزار می‌کنیم تا پیشاپیش برنامه ریزی در خصوص ماه‌های آبان، ​ آذر و دی که بیشترین روز‌های آلودگی هوا را دارند، صورت گیرد.

استاندار تهران در ادامه به بحث برخورد با کامیون‌ها و موتورسیکلت‌ها و مولد‌های آلاینده اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی طرحی را در این خصوص در نظر گرفته که از جمله فک پلاک کامیون‌ها و وسایل نقلیه آلاینده هوا و نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه است که اقدام جالبی است و امیدواریم با این اقدامات تاثیری در کاهش آلودگی هوا داشته باشد و ضروری است به راهور کمک کنیم.

وی همچنین به بحث معاینه فنی خودرو‌ها اشاره کرد و گفت:​ باید وظیفه‌ها به درستی انجام شود، اکنون ۷۲ مرکز معاینه فنی در استان داریم که باید تجهیزاتشان به روز باشد تا برگه معاینه فنی که در این مراکز صادر می‌شود، کاذب نباشد.

آقای محسنی بندپی همچنین به گزارش هواشناسی اشاره کرد و افزود:​ در پاییز بارش‌های آسمانی را کم داریم که این موضوع می‌تواند منجر به افزایش آلودگی هوا شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا