مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طرح برخورد با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک در یزد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ مهدی زارع با بیان این که طرح برخورد با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و مخدوش در استان برای ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا می‌شود بیان داشت: بسیاری از سرقت‌های خرد مانند کیف قاپی، سرقت از مغازه و سایر جرایم با استفاده از موتور سیکلت‌های فاقد پلاک انجام می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جمع آوری موتور سیکلت‌های فاقد پلاک اظهار داشت: پلاک هویت موتورسیکلت است و با توجه به اینکه ابزاری برای شناسایی مالک وسیله نقلیه محسوب می‌شود طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر، دستکاری و نبود آن عواقب انتظامی و امنیتی را در پی خواهد داشت.

سرهنگ زارع با بیان اینکه عدم نصب پلاک به طور جدی مورد توجه پلیس قرار داشته و با این تخلف برخورد می‌شود، از اجرای طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در سراسر استان یزد خبر داد و گفت: به هیچ عنوان برای پلیس قابل پذیرش نیست که موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش در سطح معابر تردد کند.

وی درباره مجازات‌های عدم نصب پلاک نیز گفت: هماهنگی خوبی در این زمینه میان پلیس راهور و مراجع قضائی وجود داشته و به طور کلی در حوزه عدم نصب پلاک، علاوه بر توقیف موتورسیکلت، فرد خاطی به مراجع قضائی معرفی شده و مشمول جریمه نیز خواهد شد.

سرپرست پلیس راهور استان ادامه داد: از موتورسیکلت سواران درخواست داریم که نسبت به نصب پلاک موتورسیکلت خود اقدام کرده و حتما از کلاه ایمنی برای حفاظت از جان خود استفاده کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا