مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از هفته آینده تعویض پلاک با نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌شود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ علی محمدی افزود: از فردا ۴ مرکز شماره گذاری خودرو اعم از اتحاد در تهرانپارس، الغدیر در یافت‌آباد، چیتگر در جاده مخصوص کرج و باقرشهر ارائه خدمت برای تعویض پلاک و شماره‌گذاری را به صورت نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌دهند و امکان مراجعه حضوری بدون داشتن نوبت اینترنتی امکانپذیر نیست.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا ادامه داد: هم اکنون بخشی از مرکز میثم در وردآورد و خاوران در جاده خاوران به صورت حضوری به مراجعان خدمت ارائه می‌دهند؛ اگر چه این دو مرکز اولین مراکزی بودند که نوبت‌دهی اینترنتی را شروع کردند، اما ظرفیتی از آن‌ها به صورت حضوری فعالیت می‌کند که از هفته آینده ظرفیت حضوری این مراکز نیز ملغی شده و مراکز میثم و خاوران مانند مراکز اتحاد، الغدیر، چیتگر و باقرشهر فقط به صورت نوبت‌دهی اینترنتی ارائه خدمت خواهند کرد.

سرهنگ محمدی در خصوص وضعیت مراکز شماره‌گذاری موتورسیکلت گفت: زیرساخت‌های لازم دراین زمینه مهیا شده است و از هفته آینده نیز مراکز شماره‌گذاری موتورسیکلت به صورت نوبت‌دهی اینترنتی فعال خواهند بود.

وی گفت: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی یا از طریق سایت پلیس راهور در سامانه نوبت گرفته و در ساعت مقرر نه زودتر و نه دیرتر به مرکز انتخاب شده برای شماره‌گذاری مراجعه کنند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا افزود: افراد دقت داشته باشند که حتماً سر موقع در مرکزی که تعیین کرده حضور داشته باشند چرا که اگر دیرتر برسند نوبت‌شان از بین می‌رود، همچنین مدارک لازم را به همراه داشته باشند تا معطل نشوند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: ۱۰ مرکز در تهران برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک فعالیت می‌کنند؛ دو مرکز مختص خودروسازان و شماره‌گذاری نوشماره‌ها هستند که در داخل ساختمان خودروسازان مستقر است؛ دو مرکز هم مخصوص موتورسیکلت‌ها و ۶ مرکز هم تعویض پلاک خودرو‌ها را انجام می‌دهند که از هفته آینده هر ۶ مرکز پلاک‌گذاری خودرو به همراه دو مرکز پلاک‌گذاری موتورسیلکت در تهران کار تعویض پلاک را برای افرادی انجام می‌دهند که قبلاً از طریق اینترنت نوبت گرفته و مرکز خود را انتخاب کرده باشند.
وی گفت:‌این اقدام با هدف ارائه خدمت بیشتر و سریع‌تر به هموطنان و کاهش معطلی مراجعان است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا