مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

خط و نشان پلیس برای موتورسیکلت‌های سنگین و تردد غیرمجاز

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با تخلفات راکبان موتورسیکلت های سنگین و تردد غیرمجاز آنها در تهران، گفت: اینکه موتورسیکلت‌های سنگین وجود دارند و تردد می‌کنند کاملاً مشخص است اما اینطور نیست که توقیف و سپس آزاد شوند. پلیس در برخورد با تردد غیرمجاز این موتورسیکلت‌ها هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اگر موتورسیکلت سنگین برابر ضوابط قانونی وارد کشور نشده باشد و غیرمجاز تردد کنند به عنوان قاچاق کالا محسوب می‌شود که پرونده برای آن تشکیل شده و سیر قضائی را طی خواهد کرد. همچنین این موتورسیکلت های سنگین قاچاق مصادره شده و مراجع قضائی برای آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از راکبان موتورسیکلت های سنگین نیز مجوز نگهداری آنها را دارند اما مجاز به تردد نیستند که شرایط برای آنها کمی متفاوت‌تر بوده و عمده ترددهای موتورسیکلت های سنگین در تهران، مربوط به این دسته از موتورسیکلت ها است. البته در مورد دوم نیز پلیس برخورد قانونی خود را با این موتورسیکلت های سنگین انجام می‌دهد، در صورت رؤیت توسط پلیس، با آنها برخورد لازم صورت می‌گیرد و در این رابطه نیز هیچگونه مماشاتی نداریم.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا