مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمی‌توانم بدون موتورسیکلت زندگی کنم

به گزارش موتورسیکلت نیوز، فرهاد آئیش زندگی متفاوت و جذابی دارد. عاشق سفر است و بیش از نیمی از عمرش را برای گشتن ایران و حتی جهان صرف کرده و معتقد است سفر جلوه جدیدی از زندگی را به او نشان می‌دهد.

جالب اینکه او عکاسی را حرفه‌‌ای آموخته و تدریس کرده، اما هیچ‌گاه لذت سفرهایش را با قاب دوربین شریک نکرده و معتقد است عکاسی برای آینده است و باید از حال لذت برد.

زندگی و تحصیل در شهرهای اروپایی و آمریکایی او را اقناع نکرده و پس از سال‌ها به ایران، سرزمین مادری‌‌اش، آمد تا برگ دیگری از دفتر زندگی‌‌اش ورق بخورد.

فرهاد آئیش، بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در تئاتر را حرفه‌‌ای آغاز کرد و کم‌کم سرآمد این رشته شد. با داشتن روحیه شاد و پرانرژی، کمدی بخشی از وجود، شخصیت و دغدغه حرفه‌ای و هنری‌اش شد تا جایی‌که او این روحیه را با نمایشنامه‌ها و نقش‌های دیدنی و ماندگارش بارها به نمایش گذاشت.

آئیش در پاسخ به سوال خبرنگار همشهری گفته است:

شما در رفت‌وآمدهای داخل شهری از موتورسیکلت استفاده می‌کنید. موتورسواری در شهری چون تهران سخت نیست؟

من از پانزده، شانزده‌الگی تا به امروز همیشه موتور داشتم. من عاشق موتور هستم و گویا نمی‌توانم بدون موتور زندگی کنم. گاهی اوقات فکر می‌کنم رابطه من با موتور شباهتی به رابطه یک انسان با وسیله نقلیه ندارد. حس می‌کنم رابطه من با موتور مثل ارتباط انسان‌های اولیه با اسب باشد؛ انسان اولیه‌‌ای که برای نخستین بار با اسب ارتباط برقرار کرد و برپشت آن اسب نشست و قدش بلندتر و سرعتش بالاتر رفت و دنیا را از زاویه‌ای دیگر دید.

برای خواندن ادامه گفتگو اینجا راکلیک کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا