مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

راهکار لهستانی ها برای تماشای مسابقات موتورسواری

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مسابقات موتورسواری، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مسابقات در لهستان است. محبوبیت این ورزش در لهستان هر ساله علاقه‌مندان زیادی را به استادیوم می‌کشاند. اما همیشه اوضاع باب میل تماشاگران لهستانی نبوده و آن‌ها برخی اوقات برای تماشای این مسابقات با مشکل روبه رو شده اند. به‌ویژه با شیوع کرونا در این کشور!

این تماشاگران با اعمال حفظ فاصله اجتماعی در استادیوم موتورسواری معروف این کشور  مجبور شدند تا راهکاری را برای دنبال کردن  ورزش مورد علاقه خود بیابند. دست به دامن شدن صاحبان جرثقیل!

به تازگی اقدام تعدادی از این علاقه‌مندان سینه چاک لهستانی به مسابقات موتورسواری به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این تماشاگران که به دلیل اعمال حفظ فاصله اجتماعی در استادیوم از تماشای این مسابقه محروم شده بودند با کرایه جرثقیل راه حلی برای این مشکل پیدا کردند. آن‌ها با کرایه چندین جرثقیل در گروه‌های ۲ تا ۳ نفره سوار بر آن شدند و از ارتفاع حدود ۲۰ متری به تماشای مسابقات موتورسواری نشستند. تنها ۲۵ درصد از صندلی‌های « استادیوم زوزلویوی موتور لوبلین» که ظرفیت ۱۳ هزار تماشاگر را دارد در اختیار تماشاگران قرار گرفته بود. کمیته کرونا در لهستان با توجه به کاهش همه گیری این بیماری در این کشور  ابراز امیدواری کرده تا در ماه آگوست این ظرفیت را به ۵۰ درصد برساند.

گفتنی است؛ Speedway Ekstraliga یکی از گرانترین و معروف‌ترین لیگ‌های موتورسواری در جهان است که در لهستان برگزار می‌شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا