مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رشته موتورسواری مسلما نیاز به آکادمی دارد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، علیرضا پرورش قهرمان موتورکراس گفت: به دلیل مصدومیتی که برایم پیش آمده یکسال از تمرینات و مسابقات دور بودم در حال حاضر شرایط تمرینات عادی است و با رعایت پروتکل های بهداشتی هفته ای ۳ جلسه برگزار می شود و هفته ای ۹ ساعت تمرین داریم، من هم تمرینات خودم را از ابتدای سال شروع کرده ام و کم کم خودم را آماده می کنم.

وی در خصوص عملکرد و تاسیس آکادمی فدراسیون اظهار داشت: هر رشته ورزشی نیاز به وجود آکادمی دارد، رشته موتورسواری هم مسلما نیاز به آکادمی دارد، موتورکراس هم از لحاظ فعالیت های فیزیکی و جسمانی وتکنیک های خاص خود ورزش پیچیده ای است، و باید با آموزش های مختلف سطح فعالیت ورزشکاران را بالا ببریم، در خصوص نوع فعالیت و سطح فعالیت آکادمی مهم است که چه کاری انجام شود و مستلزم این است که به صورت حرفه ای به آن پرداخته شود، مجموعا با اطلاع رسانی بیشتر و شناساندن این رشته از این طریق، بین ورزشکاران و علاقه مندان شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

در حال حاضر بخش آموزش آکادمی و کلاس های برگزارشده موتورکراس بیشتر جنبه تئوری دارد و با توجه بیشتربه بخش عملی باید این آموزش ها جامع و کامل شود.

وی با اشاره به گران شدن تجهیزات مورد استفاده در رشته موتور کراس اظهار داشت: در حال حاضر انگیزه بین ورزشکاران کم شده است، گران شدن تجهیزات باعث شده در رشته موتورکراس ریزش داشته باشیم، وعدم وجود اسپانسر خوب هم مزید برعلت شده و اکثر ورزشکاران با هزینه شخصی خودشان تمرین می کنند، قیمت ها تاثیر گذار بوده  در برگزاری تمرینات و حضورعلاقه مندان و ورزشکاران، امروز ورزشکاران موتور کراس انگیزه می خواهند.

وی در خصوص راهکار برون رفت از این مشکل گفت: چاره کارهم برگزاری مسابقات در سطح بالا است، و جلو گیری از انجام مسابقات بی کیفیت در سطح کشور، با امکانات کم و برخورد ضعیف که باعث دوری ورزشکاران می شود.

امیدوارم با پایان شیوع ویروس کرونا و با برنامه ریزی خوب ، برگزاری مسابقات در سطح بالا ورزشکاران را به رقابت دعوت کنیم تا دوباره این رشته به روزهای خوب خودش بازگردد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا