مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تفکر یاماها فراتر از تولیدکنندگان دیگر/ تولیدکننده ژاپنی در فکر ساخت موتور برقی برای خودروسازها

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شاید انقلاب EV کندترین انقلاب تکنولوژیکی تاکنون باشد. اما، یاماها سخت مشغول توسعه در این حوزه است. طبق بعضی از اخبار این سازنده ژاپنی خط جدیدی از موتورهای برقی (قوای محرکه برقی) با کارایی بالا را راه‌اندازی کرده که در اختیار شرکت‌های دیگر قرار دهد.

ایده این است که مشتری (یک سازنده خودرو دیگر) به یاماها می آید، نیازهای خود را تشریح می کند و یاماها طراحی موتور خود را آغاز می کند و آن را بهینه می کند.

این یک ایده جالب است و ممکن است نشان دهد که سازندگان از خواب بیدار می شوند و می دانند که برای ماندن از مقررات آلایندگی باید با هم همکاری کنند. سوزوکی، هوندا، یاماها و کاوازاکی پیش از این همکاری در زمینه طراحی اسکوتر برقی را اعلام کرده بودند. شاید خط موتور جدید یاماها نشانه دیگری باشد که OEMها مایل به همکاری هستند، بدون اینکه از فناوری EV خود استفاده کنند.

یاماها نمونه اولیه را با نیازهای خاص مشتریان مخصوص خود سفارشی می کند و در مدت زمان کوتاهی با استفاده از فناوری تولید که این شرکت انعطاف پذیر دارد تحویل می دهد.

این ابتکار بخشی از استراتژی تجاری «تحول حمل و نقل» یاماها موتور است که این شرکت به همراه دید بلند مدت خود به سال 2030 در 11 دسامبر 2018 اعلام کرد.

برای اطلاع بیشتر از یاماها اینجا را کلیک کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا