مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هوندا سايت فروش آنلاين را براى بازار هند راه اندازى كرد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، در هند محبوب ترین تولیدکننده موتورسیکلت یک مدل تجاری را که معمولاً در برندهاى موتورسیکلت های استارتاپى یافت می شود، اتخاذ کرده است: رزرو آنلاین.

هوندا به منظور ارائه تجربه ای آسان تر و یکپارچه تر برای مشتریان خود، وب سایت فروش و رزرو آنلاین را برای بازار هند راه اندازی کرده است. اين سايت به مشتریان این امکان را می دهد تا موتورسیکلت ها را به راحتی در خانه های خود مشاهده و خريد کنند. البته يكسرى مراحل خريد موتورسیکلت باید در نمایشگاه انجام شود. اما، حداقل یک مرحله در روند خرید به صورت مجازی تبدیل شده است.

برخی از مدل هایی که هوندا در اين مرحله از طریق بستر رزرو آنلاین ارائه می دهد، شامل: SP110، CD110Dream، Livo Unicorn و C-blade است. اين محصولات در میان مشهورترین محصولات هوندا در بازار هند است.

با توجه به اینکه عملاً تمام دنیا از قبل به سمت اين فناوری روى آورده اند، درنتيجه هیچ دلیلی برای عدم استفاده از این نوع مدل کسب و کار وجود ندارد.

در کشورهای پیشرفته تر، مشتریان می توانند موتورسیکلت ها را به صورت مستقیم و آنلاین خریداری کنند و مستقیماً درب منزل به آنها تحویل داده شود و همچنان از مزایای پشتيبانى و ضمانت نامه های گسترده از فروشنده بهره مند می شوند. امروز زمان وجود چنین سیستم های مناسبى، در سراسر جهان است.

بيشتر بخوانيد:

به زودی یک راه‌ حل ضد کرونایى به کمک فعالان صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ایران می‌ آید/ «سیکلت‌ کالا» و «سیکلت‌ بانک» راه‌ حل‌ های نوینی را برای بازاریابی و فروش ارائه خواهند کرد

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا