مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افتتاح پیست موتورسواری اهواز با همکاری سپاه

به گزارش موتورسیکلت نیوز، پیست موتور کراس و تریل با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و حرکت جهادی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سه شنبه افتتاح و در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار گرفت.

زمین لازم برای احداث این پیست متعلق به سپاه و در پادگان شهید غلامی است همچنین کار احداث و طراحی این پیست به صورت جهادی و کاملا رایگان بوده و علاقه مندان می توانند در این محل آموزش‌های لازم را فراگیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در مراسم افتتاح پیست موتورکراس و تریل مشترک بین سپاه حضرت ولی عصر (عج) و اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان این آمادگی را دارد که در بخش‌های مختلف استان پروژه هایی به صورت مشترک با سپاه اجرا کند هر چند در بعضی از نقاط اقداماتی انجام شده است که موجب افزایش سرانه ورزش  در خوزستان شده است.

افشین حیدری افزود: هزینه کردن در ورزش و افتتاح پروژه های ورزشی موجب امنیت و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان می شود. امیدواریم هیات اتومبیلرانی استان با کمک سپاه حضرت ولیعصر(عج) یک مسابقه در سال جاری برگزار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: پیست موتورسواری موتورکراس و تریل با رعایت کامل مسائل ایمنی و استاندارد در راستای آموزش برای ارتقا دانش نیروهای علاقه مند و توجه بیشتر به موضوع استعدادیابی احداث شده است.

ابراهیم جوانمردی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان نیز با بیان اینکه هیات استان چند سال به طور متوالی هیات برتر کشور شده است و اکنون با استان تهران در حال رقابت هستیم گفت: در حال حاضر در برخی از شهرستان‌های استان پیست موتورسواری موجود است اما نیاز به مرمت دارد.

وی ادامه داد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در رشته‌های مختلفی فعالیت می‌کند که این موضوع کار ما را سخت تر می کند اما با همکاری هیات های شهرستانی در طول این چند سال اقدامات بسیاری انجام داده است.

جوانمردی با بیان اینکه در سال جاری برنامه های مختلفی برای همگانی کردن این رشته ورزشی بین عموم مردم جرا شد گفت:بی شک اگر خانواده ها به سمت این رشته ورزشی تمایل پیدا کنند، شاهد رشد فرهنگ اتومبیلرانی و موتورسواری و کاهش تصادفات در سطح استان خواهیم بود.

در آیین افتتاح این طرح ورزشی سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و رضا باقری رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان نیز حضور داشتند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا