مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بيشتر موتورسواران گواهینامه و بیمه ندارند

به گزارش موتورسيكلت نيوز، رضا مسعودی فر قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) که ظهر امروز (دوشنبه ۱۶ تیر ماه) با هدف فرهنگسازی برای پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد، اظهار کرد: هدف هر ۲ سازمان پیشگیری از وقوع جرم است.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: شهری که امن، هوشمند و … باشد، وقوع جرم را به حداقل خود می‌رساند.

او گفت: بحث پیشگیری از جرم موضوع جدیدی نیست، بلکه ضرورتی است که باید همه‌ ما به آن بپردازیم.

مسعودی فر با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه در بیشتر جلسات بر موضوع پیشگیری تأکید دارد، گفت: دستگا‌ه‌های مرتبط باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های مهمی در شهرداری‌ها موجود است، گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم و طرح ساماندهی موتورسواران را در برنامه‌ خود داریم.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: وضعیت غیر قابل قبولی در تردد موتورسیکلت سواران وجود دارد و بیشتر افراد فاقد گواهینامه و بیمه هستند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا