مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چرا بانوان ترک موتور می‌توانند بنشینند، اما 30 سانت جلوتر نه؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان گفت: در تاریخ 30 دی 1397، «مجله صنعت موتورسیکلت» با سرکار خانم مهندس زهرا سعیدی نماینده اسبق مبارکه اصفهان مکاتبه‌ای داشت که ایشان نیز درخواست مذکور را به معاون قوانین مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر میرمحمد صادقی ارجاع دادند ولی به‌دلایل نامعلوم که البته قابل حدس است، ایشان نامه خود را از معاونت قوانین مجلس پس گرفت. سال گذشته نیز دو بانوی اصفهانی از طریق دیوان عدالت اداری اقدام کردند که در عمل هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. اما اگر مسئولان پاسخ سوال این بانوی موتورسوار را دهند، شاید گره یکسری از مشکلات در این زمینه باز شود؟

پیست موتور کراس شرق تهران مکانی که هر روز بانوان موتورسوار به آن‌جا می‌روند تا هیجان و لذت موتورسواری را تجربه کنند. البته ورود به پیست برایشان چندان راحت نبوده و آن‌ها سال‌هاست که برای این مطالبه به ظاهر کوچک می‌جنگند. به‌دلایلی که نمی‌دانیم همیشه موتورسواری برای زنان محدودیت‌های زیادی داشته است؛ از خانواده گرفته تا جامعه و مسئولان همیشه با آن ها مخالفت می‌کردند. اما همه این موانع نتوانست مانع موتورسواری آنان شود. رانندگی این زنان در پیست موتورسواری تختی مهارتی است که به این سادگی‌ها به دست نمی آید. اما با این حال هیچ‌کدام اجازه موتورسواری در سطح شهر را ندارند.

در فیلم زیر سخنان چند بانوی موتورسوار را در مصاحبه با ایران آنلاین مشاهده کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا