مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

لزوم طرح‌هایی برای بهبود وضعيت موتورسوارى

به گزارش موتورسيكلت نيوز، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار سرهنگ محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: علت اینکه پس از گذشت سال‌ها مسئولان نتوانسته‌اند مسائل مربوط به موتورسواران را به صورت کامل بهبود بخشند، این است که برخی از کار‌های زیرساختی انجام نشده، مثلاً تا زمانی که موتور بدون پلاک تردد دارد، بدون شک جریمه کردن آن برای نداشتن کلاه ایمنی کاری بیهوده است، بنابراین، پلیس راهور در ابتدا باید تلاش کند موتورسیکلت بدون پلاک تردد نکند، سپس به مسائلی همچون سند مالکیت، گواهینامه و کلاه ایمنی بپردازد.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: با نگاهی به سایر کشور‌ها می‌بینیم که اگر کشوری در حوزه فرهنگ ترافیکی و آموزش سرمایه‌گذاری کند بدون شک آمار تصادفات و تلفات جانی آن کاهش چشمگیری خواهد داشت همان‌گونه که در کشور ما نیز طرح‌های بسیار خوبی در سطح ملی اجرا شده است.

وی با اشاره به ضرورت تداوم اجرای طرح‌های آموزشی و مقابله با تخلفات گفت: استمرار در کار‌ها سبب موفقیت و ایجاد فرهنگ مناسب در حوزه ترافیک می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در این دیدار با اشاره به تلاش‌های پلیس راهور در شرایط مبارزه با کرونا گفت: پس از اتمام محدودیت‌های کاری ابتدای سال، خدمات شماره‌گذاری تا ساعات ۱۷ و ۱۸ ادامه داشت و هم اکنون بیش از ۲ هزار نفر به مراکز شماره‌گذاری ما مراجعه می‌کنند.

سرهنگ محمدی افزود: در بررسی‌های علمی مشخص شده است که داشتن کلاه ایمنی تا ۸۰ درصد از مرگ موتورسواران جلوگیری می‌کند، متأسفانه درصد بسیاری از موتورسواران کلاه ایمنی دارند، اما استفاده نمی‌کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا