مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

انگيزه توليد ٥٠٠٠ دستگاه موتورسيكلت برقى در استان البرز

به گزارش موتورسيكلت نيوز، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه ۱۸ خرداد در حاشیه بازدید از شرکت تولید موتور سیکلت‌های برقی  افزود: جای خرسندی دارد که امروز شاهد تولید یک محصول جدید در حوزه حمل و نقل کشور با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در البرز هستیم.

وی ادامه داد: این شرکت با ارزآوری، اشتغالزایی و بهره برداری از دانش بومی بر مبنای تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند ابزار بسیار مهمی برای توسعه وسایل حمل و نقل عمومی باشد.

شهبازی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر جهش تولید، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها از اهم امور است که این رویکرد در استان البرز به جد وجود دارد.

وی افزود: با افزایش تولید این موتورسیکلت ها، مصرف سوخت های فسیلی با آلایندگی های بالا و خروج ارز به شدت کاهش می یابد.

استاندار البرز اضافه کرد: در این مجموعه جوانان نخبه و متعهد ایرانی، برای تولید موتورسیکلت های برقی اقدام کرده‌اند و اکنون مصمم به تولید ۵۰۰۰ دستگاه از این موتورسیکلت‌ها هستند.

وی گفت: سعی دارم در استان البرز بستر لازم را فراهم کنیم که این استان الگوی کشور در استفاده از موتور سیکلت های برقی باشد.

شهبازی با قدردانی از نگاه مثبت و همراهی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حضور معاون وزیر نیرو در امور توزیع برق، افزود: خرسندیم که تمامی مسئولان در رده های مختلف پای کار آمده اند تا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری برای جهش تولید اقدام کنیم.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا