مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزارى راهپيمايى روز قدس در تهران با موتورسیکلت

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سعید نمکی، در حاشیه رونمایی از پیشرفته‌ترین لباس محافظتی کادر درمانی ساخت ایران که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: امروز وضعیت کرونا نسبت به گذشته مطلوب‌تر است، اما هر لحظه ممکن است این ویروس در دقیقه ۹۰ از دروازه‌ای که از آن بی خبر هستیم، به ما گل بزند بنابراین از مردم می‌خواهیم همانگونه که در شب‌های قدر و بازگشایی مساجد، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، این همراهی را فراموش نکنند.

تشریح جزئیات راهپیمایی روز قدس

نمکی در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در کشور گفت: امروز در نشست ستاد ملی کرونا این موضوع مطرح و مقرر شد که در مناطق سفید که نماز جمعه با رعایت فاصله و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، مراسم روز قدس بنا بر توصیه امام راحل مبنی بر اعلام انزجار از استکبار جهانی بدون راهپیمایی و با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی، انجام شود.

وی تصریح کرد: در مناطقی که قرمز هستند و یا سفید نیستند، مراسم روز قدس برگزار نمی‌شود اما در تهران مقرر شد با مدیریت سپاه پاسداران و بسیج بتوانیم در مسیری مشخص به شکل سواره با اتومبیل یا موتورسیکلت به صورت نمادین، انزجار خودمان را اعلام کنیم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا