مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وضعيت پیک‌های موتوری در روزهای کرونایی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، شاید در نگاه اول به نظر برسد که کاهش رفت‌وآمدها و استفاده کمتر مردم از وسایل حمل و نقل عمومی، منجر به افزایش استفاده از پیک‌های موتوری برای انتقال وسایل شده باشد، اما با توجه به کاهش فعالیت‌های اقتصادی به نظر می‌رسد که تقریبا هیچ کدام از بخش‌ها از این روزهای کرونایی سودی نبرده باشند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد مشاغل روزمزد بیشترین آسیب را از شیوع این ویروس خورده باشند.

داود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: برخلاف اینکه تصور می‌شود با شیوع کرونا و کم شدن رفت‌وآمدها تقاضا برای پیک‌های موتوری بیشتر شده، اما واقعیت اینطور نیست، چراکه فعالیت بیشتر کسب و کارها کاهش داشته و برخی از کسب و کارهای اینترنتی هم با تاخیر می‌توانند کالای مورد نیاز مشتریان را فراهم کنند.

به گفته وی فعالیت پیک‌های موتوری در پی شیوع کرونا با کاهش  ۷۰ درصدی مواجه شده است.

لاستیک دولتی موجود است

به گفته رئیس اتحادیه حمل بار سبک شهری و پیک موتوری در حال حاضر لاستیک دولتی برای اعضای اتحادیه موجود است و اعضا می‌توانند با ارائه سند وسیله نقلیه و پرونده خود نامه دریافت لاستیک را بگیرند و برای گرفتن لاستیک به سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان مراجعه کنند.

محمدی با بیان اینکه برخی دوره‌های زمانی هم کمبود وجود داشته اما به محض تامین لاستیک مجددا به متقاضیان این بخش تخصیص داده شده، گفت: حداقل تفاوت قیمت لاستیک دولتی و آزاد ۱۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: البته تفاوت قیمت لاستیک دولتی و آزاد برای نیسان که عرضه کم و تقاضا زیاد بوده بیشتر است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا