مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کاهش میزان فروش و صادرات کارخانه های موتورسیکلت هند در آوریل 2020

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت «تی‌وی‌اس موتور» روز شنبه اعلام کرده است که در آوریل 2020 هشت هزار و 134 دستگاه دوچرخ (two-wheelers) و یک هزار و 506 دستگاه سه چرخ (three-wheelers) را صادر کرد.

این در حالی است که این تولیدکننده دو و سه چرخ در ماه آوریل به‌دلیل تعطیلی تحمیلی که در سراسر کشور هند برای مهار شیوع بیماری همه‌گیر کورونا ویروس رخ داده است، در بازار داخلی فروش صفر را ثبت کرده است.

کارخانه‌های تولیدی شرکت «تی‌وی‌اس موتور» مطابق دستورالعمل‌های دولت از 23 مارس بسته شده است.

شركت «تی‌وی‌اس موتور» همچنين اطلاع داده است كه مشغول راه‌اندازی مجدد تولیدات طبق دستورالعمل‌های دولت است و در حال انجام اقدامات محكم برای حفظ سلامت كارمندان است. این شرکت می‌گوید که پس از عادی شدن همه چیز، در مورد تقاضای بالقوه حمل‌و‌نقل شخصی خوش‌بین است.

همچنین شرکت هوندا موتور و اسکوتر هند (Honda Motorcycle & Scooter India Pvt Ltd) روز شنبه اعلام کرد که در آوریل 2020 تعداد دو هزار و 630 دستگاه دوچرخ را صادر کرده است.

HMSI تولید خود را از 22 مارس در سرتاسر هند مطابق دستورالعمل‌های تعطیلی صادر شده توسط دولت هند به حالت تعلیق درآورد.

مدیر فروش و بازاریابی، شرکت هوندا موتورسیکلت و اسکوتر هند با اظهارنظر در این‌باره، اظهار داشت:

از آنجا که عملیات تعلیق در این بحران بی‌سابقه است، هوندا اقدامات جدی را برای تداوم تجارت، حفظ سلامت و رفاه کارکنان و خانواده‌ها انجام می‌دهد. ما اضطراب شرکای تجاری خود را کاهش داده و جریان نقدی آن‌ها را از طریق تزریق سریع نقدینگی بهبود یافته‌ایم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا