مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

گردش مالی زیاد باجاج در شرایط نامساعد اقتصاد جهانی و داخلی هند

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از IMMA، شرکت (BAJAJ Auto Limited) در سال 1956 ذیل قانون شرکت‌ها گنجانیده شد. در واقع گروه باجاج در سال 1926 و در اوج جنبش هند برای استقلال از انگلیس تأسیس شد. مرحوم (Shri Jamnalal Bajaj) بنیانگذار گروه باجاج از نزدیکان و شاگردان ماهاتما گاندی بود.

این گروه دارای تاریخچه‌‌ی برجسته‌ای است و امروز نیز دارای صداقت، فداکاری، توانمندی و عزم و اراده برای موفقیت است.

Shri Jamnalal Bajaj
1889-1942

این شرکت سومین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان، دومین تولیدکننده موتورسیکلت هند و بزرگ‌ترین تولیدکننده سه چرخ در جهان است.

باجاج در (2018-2019) حدود 5میلیون دستگاه، دو و سه چرخ به فروش رساند، که بالاترین میزان فروش خود در تاریخ این شرکت است.

این شرکت علی‌رغم شرایط نامساعد اقتصاد جهانی و داخلی هند در سال مالی (2018-2019)، گردش مالی بالغ بر 318میلیارد پوند (4.61میلیارد دلار) را به ثبت رسانده است.

باجاج بزرگ‌ترین صادرکننده دو و سه چرخه هند است که بیش از 2میلیون دستگاه را (40درصد تولید خود) به بیش از 79کشور از طریق شبکه گسترده توزیع‌کنندگان بین‌المللی در سراسر جهان در سال‌های (2018-2019) صادر کرده است.

این شرکت دارای یک مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته داخلی است که به‌طور فعال در حال توسعه محصولات و فن‌آوری‌های جدید است که باعث رشد تجارت می‌شود. برندهای موتورسیکلت آن PULSAR و BOXER است که در بسیاری از کشورهای جهان پرفروش هستند. همچنین BOXER یک برند برتر موتورسیکلت در آفریقا است و PULSAR ،AVENGER ، LATINA و CT برندهای نمادین در هند و چندین کشور خارج از هند هستند.

تعهد زیاد این شرکت در ساخت بهترین خودروهای دوچرخه در جهان از طریق طراحی، فناوری، کیفیت و رضایت مشتری، آن‌را به‌عنوان مشهورترین برند هندی در سراسر جهان تبدیل کرده است.

منبع: IMMA

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا