مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفى هوندا CRF250L مدل ٢٠٢٠

به گزارش موتورسيكلت نيوز، تصاویر انحصاری موتورسیکلت جدید شرکت مشهور هوندا که با نام Honda CRF معرفی‌شده و در دو نسخه شهری Honda CRF 250L و رالی Honda CRF 250 Rally در سال 2020 میلادی عرضه خواهد شد، برای نخستین بار به‌طور رسمی منتشرشده است.

در این اطلاعیه، گزارشی همراه با جزئیات از نحوه عملکرد موتور، بدنه و سایر متعلقات آن ارائه‌شده است.

بر این اساس؛ موتورسیکلت جدید هوندا دارای سیستم احتراق شمع دوقلو، پمپ سوخت جدید مکانیکی و تزریق مستقیم است. به اعتقاد کارشناسان، این مدل‌های به‌روز شده و جدید هوندا؛ تفاوت چندانی با مدل‌های پیشین که هم‌اکنون در بازارها ارائه می‌شوند، ندارند؛ اما همان‌طور که پرونده‌های ثبت اختراع و جزئیات موتور و متعلقات نسل جدید موتورسیکلت‌های هوندا نشان می‌دهد، برخی از تغییرات صورت گرفته در ساختار مکانیک آن‌ها به‌احتمال‌زیاد برای ایجاد مطابقت با مقررات انتشار گازهای آلاینده یورو 5 خواهند بود.

یکی از مهم‌ترین اهداف هوندا برای طراحی این مدل‌های جدید، استفاده از بازار رو به رشد و عظیم کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا است.

فن‌آوری شمع دوقلو که از آن همچنین به‌عنوان فناوری Bajaj Auto DTSi نام‌برده می‌شود، به موتور کمک می‌کند تا سوخت را با هوای بیشتری مخلوط کرده و بازدهی بیشتر و آلایندگی کمتری داشته باشد.

به‌این‌ترتیب و به کمک این فناوری، مخلوط هوا / سوخت به‌طور بهتر و مؤثرتری فراهم می‌شود. تعویض ساختار پمپ سوخت الکترونیکی به پمپ مکانیکی همچنین به کاهش میزان خدمات موردنیاز در این موتورها کمک می‌کند.

تزریق مستقیم باعث می‌شود که موتورسیکلت‌های جدید هوندا به کاربران احساس واکنش بیشتری نشان دهند. کارشناسان دنیای موتورسیکلت پیش‌بینی می‌کنند مدل‌های جدید Honda CRF 250L و CRF 250 Rally به‌سرعت تبدیل به مدل‌های کاملاً محبوب در بازارهای نوظهوری مانند برخی از کشورهای جنوب شرقی آسیا شوند. اگرچه این تغییرات تا حد زیادی مطابق با مقررات آتی انتشار یورو 5 خواهد بود، اما این موارد با به‌روزرسانی کوچک ولی قابل‌توجه در مورد این مدل‌های محبوب آف رود کمک خواهند کرد.

پیشینه نسل جدید موتورهای هوندا

موتورسیکلت هوندا CRF 250 L دوگانه اسپرت برای نخستین بار به‌عنوان مدل سال 2013 معرفی‌شده و در مدل نسل دوم خود قرار دارد. در شکل فعلی این خانواده از موتورهای هوندا، موتور تک سیلندر 249.6 سی سی و چهارزمانه می‌تواند نیرویی برابر با 24 اسب بخار قدرت را تولید کند. این موتورها با توان 8500 دور در دقیقه و 22.6 نیوتن متر گشتاور در یک گیربکس 6 سرعته جفت می‌شود.

مترجم: نداجوادهراتى

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا